niedziela, 16 stycznia 2011

Takie samo ale trochę inne...;)


...ponieważ nie sposób zrobić drugiej takiej samej szkatułki. Zresztą uważam, że nie ma sensu, każda powinna mieć coś w sobie oryginalnego :) A że zostałam poproszona o małą „powtórkę z rozrywki” postanowiłam połączyć motyw anioła postarzonego krakiem dwuskładnikowym, który to w podobnej odsłonie niejako otwierał tego bloga z moją późniejszą fascynacją szablonem :) Wszystko „oprószone” starym złotem, w kolorach beżu i ciepłego brązu. Tylko zdjęcia nie najlepszej jakości ... niestety, ale w tych szarych okolicznościach przyrody nić lepszego nie udało mi się wykrzesać... byle do wiosny ;)


11 komentarzy:

  1. Śliczna.Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna szkatułka :)całość ładnie dopasowana, szablon i środek pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. B. ładna szkatułka. :) A co do zdjęć... Też mam ten problem, słońce prawie w ogóle się nie pokazuje. Ehh... Ale wiosna coraz bliżej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna! ;)

    Buźki, Marti

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, serdecznie Wam dziękuję! Jest mi bardzo miło! Pozdrawiam Was ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna... delikatna i nostalgiczna.
    Urok zdjęć w zupełności rekompensuje brak dobrego oświetlenia. Zresztą... nie Ty jedna masz teraz ten problem ;-) Ale dzień coraz dłuższy, a dziś świeci u nas słońce...
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Inkwizycjo, bardzo dziękuję! Masz rację, wszystko idzie ku lepszemu :) Uściski!

    Alicjo, zgadzam się z Tobą :) Dziękuję :) ja z kolei jestem w konflikcie z jednoskładnikowcem, ale nie wykluczone, że się z nim wkrótce przeproszę ;) Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna szkatułka i wspaniały efekt spękania!!! Wyszło cudnie!!!
    Dziękuję tez za udział w moich cukiereczkach i życzę powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna szkatulka! Dziekuje za wizyte. Dziecia kochana masz jak w Banku!...chyba, ze Kangur mnie zaatakuje i zabierze mi kamere ;*
    buziaki
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo urokliwa skrzyneczka, wnętrze zwłaszcza mi się podoba - często traktowane po macoszemu :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy