środa, 9 lutego 2011

Wróciłam...

....po dłuższej nieobecności, niezależnej ode mnie. Czasem tak już jest, że spotykają nas rzeczy smutne, ale jednocześnie od początku wpisane w nasze życie, nic nie można zrobić trzeba to przeżyć, w ciszy...
Pomimo że mój blog zdążył się już nieco zakurzyć, strasznie mi miło, że nadal do mnie zaglądacie, szczególnie pragnę podziękować ASJAH która sprawiła mi bardzo miłą niespodziankę, dostałam od niej takie oto wyróżnienie:

To jedna z najmilszych rzeczy, jakie mnie ostatnio spotkały i na dodatek jest to pierwsze wyróżnienie, jakie mój młodziutki jeszcze blog otrzymał, tym bardziej strasznie się cieszę :) Z całego serca droga ASJAH DZIĘKUJĘ!

Poniżej przedstawiam zasady przyznawania wyróżnień:
1. Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
2. Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
3. Umieścić na swym blogu odznaczenie.
4. Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
5. Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.

Wybór blogów, które wyróżniam nie jest łatwy, bo każdy który obserwuję i odwiedzam jest według mnie inspirujący i piękny, wielu jeszcze nie odkryłam ale wybrać trzeba, więc wybrałam:

10.   Modeliniaki

Pozdrawiam wszystkich gorąco!

7 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci, Bulmo droga!
    Musisz wiedzieć, że zaglądałam do Ciebie często, z niepokojem i nadzieją... ufam, że Twoje samopoczucie doszło do względnej równowagi ;-)
    Poza tym - pamiętaj, masz nas... (cokolwiek to znaczy) ;-)
    No i czekam na zeznanie książkowe; bój się, przed Inkwizycją zeznajesz!
    Ściskam czule...

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, moje pierwsze wyróżnienie :) dziękuję Ci bardzo :*
    wierzę, że wszystko u Ciebie wróciło lub powoli wraca do normy i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia! Gdybym potrafiła się zdecydować na to, komu przyznać swoje, to na pewno znalazłabyś się w tym gronie. A tak, przyznałam je wszystkim tym, do których zaglądam. :)

    Dobrze, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Bulmo serdecznie. Miło mi niezmiernie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Dziekuje serdecznie! Moje pierwsze wyroznienie nie moglo przyjsc od wspanialszej osobki! Nie wiem co przegapilam? Ale mam nadzieje, ze wszystkie zlo juz sie skonczylo! Sciskam Cie mocno i dziekuje za mile wyroznienie. Reszte formalnosci dopelnie jak tylko wieczorem dorwe sie do komputera Xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Inkwizycjo, bardzo mnie to cieszy, masz rację coś w tym jest, mimo ze znamy się z sieci, rozumiemy się lepiej niż z niejedną osobą z realnego świata:) Chyba dlatego, że łączą nas tutaj wspólne pasje, zainteresowania... strasznie to fajne:) Post książkowy już w przygotowaniu, tylko obfocić muszę:) drżę w oczekiwaniu na wyrok ;) uściski!

    Alicjo, dziękuję, bardzo mi miło, brakowało mi tego naszego twórczego światka:) masz rację różne emocje kreują nas, wplatają się w nasze życie, trzeba to przeżyć i chyba tyle...
    Uściski gorące!

    Kasiu, cieszę się, że mogłam Cie wyróżnić jako pierwsza, serdecznie Cię pozdrawiam!

    Nurrgulo, dziękuję, widziałam, że Asjah obdarowała i Ciebie, bardzo się z tego cieszę, bo bardzo lubię Cię odwiedzać. Uściski ślę.

    Olento, cała przyjemność po mojej stronie:)

    Kasik, cieszę się że mogłam Ci sprawić trochę radości, u mnie z czasem coraz lepiej...Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ale to bardzo dziękuję Ci za wyróżnienie:* A ja zapraszam na książkową zabawę u mnie:))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy