sobota, 7 kwietnia 2012

The end...

… jaj frezowanych;) Na ten rok oczywiście. Muszę przyznać, że bardzo mi praca nad takimi pisankami przypadła do gustu,  na pewno do tego wrócę:) A tymczasem przedstawiam ostatnie jaja, w sumie wytworzyłam ich ponad 50, nie wszystkie doczekały się uwiecznienia na fotografii, ale najważniejsze by cieszyły oko tych, do których powędrowały, mam taką nadzieję:)


Korzystając z okazji, chciałaby życzyć wszystkim pięknych i radosnych Świąt, przepełnionych miłością i rodzinnym ciepłem.
Serdecznie pozdrawiam. Bulma:)


17 komentarzy:

  1. Aby Zmartwychwstały Chrystus
    obudził w nas to, co jeszcze uśpione,
    ożywił to, ci już martwe;
    niech światło Jego słowa
    prowadzi nas przez życie do wieczności.
    Radosnych Świąt w gronie rodzinnym

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę pięknych, wiosennych
    i wspaniałych Świąt Wielkanocnych,
    spędzonych w cudownym rodzinnym klimacie.

    Uściski posyłam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bulmo, życzę Tobie spokojnych ale wesołych Świąt :) no i trochę więcej ciepełka za oknem, co by w poniedziałek można było swobodnie się pooblewać wodą, a nie martwić się o choroby ;)

    p.s. normalnie z Ciebie baba z jajami :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie spędzonych świąt:) Sciskam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sposób po raz kolejny nie zachwycić się Twoimi jajami - to prawdziwe dzieła sztuki!
    Pięknych świąt, pogodnych, radosnych i pełnych miłości! Ściskam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bulmo, radosnych, smacznych i rodzinnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo serdecznie Wam dziękuję, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajeczka - śliczności :) Napracowałaś się, ale najważniejsze, że warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajka cudne kuszą mnie niesamowicie,dziękuję za odwiedzinki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Koniecznie kiedyś spróbuj, fajna zabawa:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Przepiękne!
    Ja jestem jednak lewe ręce jeśki chodzi o zdobienie.
    W tym roku pomalowałyśmy z siostrą jajka.. pisakami. Heh, ładne były, dopóki ich nie rozłupałyśmy - całe białko niebiesko-zielono-czerwone w poranek wielkanocny;) Nie polecam tej metody;) No cóż, nie każdy ma tyle samozaparcia co Ty, ale następnym razem zrobię w cebuli:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,ale za to w kuchni tworzysz cudeńka! Heh a jaja farbowane Wam wyszły tak do głębi wręcz:)) Dziękuję za odwiedziny, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  11. Zawędrowałam tutaj spacerując po blogach i szukając nowych inspiracji. No i znalazłam... Twoje jajka to dla mnie CUDO. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, bardzo mi miło:) Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie ,,haftowane" jajeczka! Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy