środa, 31 października 2012

Cukierasy w starym stylu ;)

Prezent jakiś czas temu wykonany  dla Psiapsiółki z okazji jej imienin:) Lubię dla niej tworzyć artefakty bo mamy podobną wizję świata, że się tak wyrażę:) Dziś w końcu znalazłam chwilę, żeby i Wam go pokazać. Strasznie mi się ostatnio czas na przyjemności skurczył, w głowie milion pomysłów i wizji, dekupażuję wykorzystując każdą wolną chwilę, bo trochę rzeczy obiecałam, trochę sobie wymyśliłam no i jeszcze postanowiłam wyedukować się trochę w dziedzinie florystyki więc wróciłam do szkolnej ławy, zatem weekendy też zajęte... ech, ale może to i dobrze, bo nie lubię tego szarego okresu listopadowego a tak to przynajmniej czasu na rozmyślania egzystencjalne  już nie mam za bardzo;) A wracając do przedmiotowego pudełka,  postanowiłam zrobić swoją własną bombonierkę. Poobklejałam, przetarłam, postarzyłam farbą olejną, dodałam sznurek, parę koralików i stosowną etykietę, no i do środka oczywiście czekoladki:) Odniosłam wrażenie, że się spodobało:)


A na koniec Zeppelini, jest czego posłuchać i na co popatrzeć, słowem:  dają chłopaki radę;)


26 komentarzy:

  1. Strasznie bym się zdziwiła, gdyby prezent się nie spodobał ;) Przepiękna ta bombonierka !!! Sama bym chciała taką dostać ;))) - oczywiście z zawartością hihi

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko - prawdziwy majstersztyk! Piękna kolorystyka plus wzór. Co do zawartości - jadłabym:) Czekolada jest dobra na wszystko, a w połączeniu z "Kashmirem" to same wspanialości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, czekolada to lek cudowny:) dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. Staram się nie jeść cukierasów, bo z trudem akceptuję moją obecną sylwetkę i pamiętam wagę 49, z którą się czułam wspaniale. Jednak Twoje pożarłabym chyba nie tylko oczami.
    Widzę, że lubisz Kashmir, to moja ulubiona ich płyta, tak właściwie u schyłku. Właśnie w radiowej Trójce lecą Dorsi. Nie wiedziałam, że młodzi ludzie słuchają tak archaiczną muzykę z czasów mojej późnej młodości. Frazes: muzyka nie zna granic, świetnie się sprawdza.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam Zeppelinów i całą jak to nazwałaś archaiczną muzykę, ma duszę i w zasadzie jest lekiem na całe zło, przynajmniej w moim odczuciu;)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Smakowita pudełeczko :)
    Cudnie postarzone, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł! A jaka realizacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewna, że psiapsiółka zachwycona jest tym prezentem. Nie dość, że ma przepiękną stronę wierzchnią ;), to jeszcze słodkie i urocze wnętrze! Ach, przyjaźń... wiem, jak łatwo można ją stracić, dlatego zawsze i wszędzie powtarzam, że warto o nią walczyć, dbać, podsycać. :) Takim prezentem między innymi też. :) Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie !. Uwielbiam takie klimaty. Jak to zrobiłaś farbą olejną? Moja wyobraźnia tak daleko nie sięga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) Często zamiast patyny używam farby olejnej w kolorze umbry - nakładam odrobinę na szmatkę wcześniej nasączoną benzyną białą (albo jakimś innym rozpuszczalnikiem do farb) i postarzam:))Bardzo fajnie nadaje się też do wypełnienia spękań kraka 2 składnikowego no i cenowo jest bardzo atrakcyjna:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Kashmir, aaaach ;))
    Bombonierka niezwykła. Wyjątkowa musi być Wasza przyjaźń ;-)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. no, kochana ... z takiego "opakowania" to czekoladki są jeszcze pyszniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brąz, styl i czekolada i czego chcieć więcej ogólnie świetny klimat a skoro zeppelinów słuchają młode dziewczyny znaczy, że świat jednak trochę zwalania. Ach te nagie torsy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł, tego jeszcze nie widziałam. Jestem zachwycona wzorem i wykonaniem. Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakei pudełko świetne! I te kropy!!! i kolorek! i zawartość!
    Mniamciuśna całość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kropkami zaraziłam się od Ciebie:) dziękuję i uściski ślę!

      Usuń
  13. No i kolejna świetna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy