sobota, 17 listopada 2012

Otwieram sezon;)

Oficjalnie mogę powiedzieć, że pierwszy raz udało mi się to uczynić przed grudniem;) W zasadzie chłopaki mnie zmobilizowały, to dla nich zrobiłam bańki, moje pierwsze w tym roku ale muszę przyznać: udało mi się przezwyciężyć wewnętrzną nienawiść do ozdabiania wyżej wymienionych, zatem będą  następne pokolenia ;) Te dzisiejsze przeznaczone na szkolny kiermasz, mam nadzieję, że dzieciakom się spodobają;)


Na koniec rewelacyjny cover, T.LOVE jak za dawnych lat, polecam!


19 komentarzy:

  1. Fantastyczne są!!! BAAAARDZOOO !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, a te reniferki są po prostu boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, heh serwetka jest super niestety mam tylko jedną...pozdrawiam!

      Usuń
  3. Dzieciakom spodobają się na pewno! Mnie samej gęba się do nich śmieje ;) też miałam ochotę na takie dowcipne i z humorem pudełka, ale w końcu nie odważyłam się zrobić... i mam takie, jak zwykle. Rób więcej!
    Ściskam czule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że się podobają, jeszcze jest mnóstwo czasu, na pewno zdążysz!
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Są przepiękne. Dzieciaki będą zachwycone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wesołe wzorki, na pewno na kiermaszu będą rozchwytywane.
    Gratuluję rozpoczęcia sezonu :-) ja też mam pierwszy krok za sobą - taki malutki- zakupiłam już bombki do zdobień.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! noo! to bardzo duzy krok! czekam n a efekty, na pewno będą piękne!

      Usuń
  6. Wcale nie wierzę, że to początki bombek, bardzo udane i filuterne, powiedziałabym! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję! W zeszłym roku zrobiłam jedną, więc to naprawdę są początki:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Fajne i wesołe. Ja też powyciągałam te ryżówki i zakupiłam co nie co. Nawet wykonałam coś odkrywczego, jednak jestem zawzięta do grudnia nic nie wkleję. Muszę przyznać, że denerwuje ta nagonka. Wszyscy tylko czekają aby Wszystkich Świętych minęło, no i druga kaska leci.
    Święta i całą to oprawę lubię jednak najbardziej.
    Pozdrawiam i czekam na jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! tutaj akurat wzór mam z serwetek, a obklejone ryżowym z odzysku bo nigdzie nie mogłam dostać całego białego arkusza. Masz rację, strasznie się nam wszytko skomercjalizowało,ale są na szczęście jeszcze tacy, którym zależy na tradycji. Czekam z niecierpliwością na Twoje nowości! Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  8. Fajne te bombki:) Ja nie mogę się jakoś zmobilować do robienia czegoś w świątecznym klimacie... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! Nic się nie martw, ja tez nie mogłam się zmobilizować :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  9. Reniferaśne rządzą! :) Takich jeszcze w życiu nie widziałam. Super są :)
    Pozdrowionka, Marti

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomby są świetne, zwłaszcza te reniferowe :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy