niedziela, 13 października 2013

Z Beskidzkiego szlaku…;)

Witajcie, zacznę od kilku fotek wykonanych w przepięknych okolicznościach przyrody, kolorowa jesień króluje, to zdecydowanie moje ulubiona pora roku;) Fotki z szlaków Beskidu Żywieckiego w drodze na Rysiankę, gdzie z najpiękniejszego (w mojej ocenie oczywiście;) w okolicy schroniska można podziwiać sąsiadujące  Pilsko, Babią Górę i majaczące w tle szczyty Tatr. Polecam wszystkim miłośnikom gór i nie tylko! :)

Odkopałam jeszcze kilka zaległych fotek: herbaciarka z motywem sztućców, komplet bejcowanych  świeczników z szarym sznurkiem z roli głównej oraz dwa dziecięce -  w misiaki;) Z rzeczy nowszych wszystko "w toku", ale jako, że dziś właśnie wchodzę w wiek z 3 z przodu, co budzi we mnie pewien niepokój i nieco mnie przeraża ;) proszę o jeszcze trochę cierpliwości;)

Przypominam, że dziś ostatni dzień zapisów na CANDY, jutro losowanie!
Serdeczności!

42 komentarze:

  1. Jesień jest przepiękna , w szczególności kiedy jest tak ciepło. Na Rysiance jeszcze nie byłam, ale wybieram się na Babią Górę w następny weekend, oby pogoda dopisała :0) Pudełeczko herbaciane jest bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babia jest cudna ale i kapryśna, życzę Ci aby pogoda dopisała, napisz koniecznie jak było, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratulacje z okazji urodzin!
    A cóż to jest 3 z przodu? Pomyśl, jak będzie wyglądał świat, kiedy np. będziesz miała 8 z przodu :) To dopiero będzie przerażające :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! hehe w zasadzie nie tyle chodzi o tą 3 z przodu, ale o analizę minionej dekady... co zrobić, a o 8 wolę nie myśleć:))))
      pozdrowionka!

      Usuń
  3. Trzydziestka brzmi jakoś tak bardzo dostojnie i poważnie (kurczę, co ja powiem, jak się z przodu pojawią 4,5,6, itd...). Dla mnie trochę za bardzo, ale mam nadzieję, że Tobie z tą 3 z przodu nie będzie źle ;) (swoją drogą nie wiedziałam, że jesteśmy ten sam rocznik).
    Przed czasem i tak nikt nie ucieknie, więc trzeba się starać, żeby jak najwięcej z życia wyciągnąć ;). Życzę Ci szybkiego oswojenia trójeczki, jak najwięcej pomysłów na nowe prace i szybkiego zrealizowania marzeń.
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no ja się poważnie wcalę nie czuję i nic z przodu chyba tego nie zmieni:)))
      Dziękuję serdecznie i pozdawiam!

      Usuń
  4. Piękna polska jesień ! Herbaciarka i świeczniki śliczne :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Widoki cudne, a prace jak zawsze świetne. Witam w gronie tych, co mają trójkę z przodu;) No i Wagi górą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no właśnie, co jak co ale swój znak zawsze lubiłam:) Dziękuję, buziaki!

      Usuń
  6. W pięknym miejscu zniknęłaś... aż zazdroszczę, nie pamiętam kiedy ja tak sobie spacerowałam. Trójka z przodu jest super! Wiem coś o tym bo towarzyszy mi już od dziewięciu lat. I chociaż papiery mówią jedno to ja nadal czuję się i myślę jak wtedy gdy z przodu królowała dwójka.
    Wszystkiego najlepszego Ci życzę - nie ważne co mówią papiery, istotne jest to jak Ty się czujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mieszkam w naprawdę fajnych okolicach, koniecznie musisz kiedyś odwiedzić Beskidy. Heh dziękuję, już się powoli przyzwyczajam:)))
      Serdecznie pozdrawiam|!

      Usuń
  7. Przykro przyznać, ale w tych górach nigdy nie byłam. Piękne rzeczy wyciągnęłaś na światło dzienne.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beskidy czekają, mają wiele pięknych zakątków do zaoferowania, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  8. Herbaciarka bardzo przypadła mi do gustu. Jest klimaciarska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zrobiłam do niej tacę i chlebak ale już nie wrzucałam zdjęć, bo wcześniej robiłam podobne.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Beskid Żywiecki po prostu kocham, choć dawno tam nie byłam. Proponuję trójką wcale się nie przejmować, mnie niedługo pojawi się piątka :) Takie jest życie chcemy czy nie płynie nieubłaganie do przodu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie żebym była jakaś przewrażliwiona bo jak wspomniałam nie tyle o wiek chodzi tylko o to co do tej pory dobrego udało się zdziałać, ale wszystko przed nami, dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ważne są tylko te dni, które są przed nami :))) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. spóźniłam się z z życzeniami! NAJLEPSZEGO!powiedz jak to jest, bo ja mam jeszcze niecałe 2 miesiące do tego stanu:)))))

    Herbaciarka jest tak cudowna ze umarłam!wspaniały motyw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh jest tak samo :))))) poza tym 3 to dobra cyfra, przynajmniej mam taką nadzieję:)))
      Dziękuję i ślę serdeczności!

      Usuń
    2. dla mnie 4 jest cyfra idealna, ale jeszcze nie chce sie co do tego przekonywac:)Pozdawiam!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Beskidy są urokliwe o każdej porze roku, ale ja jesień lubię najbardziej:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. piekne widoki i sliczne rzeczy ,a przede wszystkim wszystkiego dobrego z okazji urodzin zmiana kodu 3 z przodu , ja w tym roku zmieniłam na 4 ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! hehe też fajnie;)
      Serdeczności!

      Usuń
  13. Ależ narobiłaś mi smaku na góry tymi zdjęciami! A muszę czekać do wiosny, żeby się tam wybrać ;(((( na Babiej byłam raz, na wschodzie słońca... niestety poranna mgła pokrzyżowała plany i niewiele było widać... :( ale i tak było super!!!

    Wszystkiego najlepszego z okazji zmiany kodu, 3 z przodu to całkiem fajna rzecz ;) u mnie widnieje od kilku miesięcy, ale jakoś tak niczego nie zmieniła chyba :D

    Pudełeczko piękne, świeczniki też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zawitaj do nas, Beskidy są piękne o każdej porze roku, a Babia - jak wspomniałam - nie raz chmurna i gburna ale zawsze urokliwa:)
      Dziękuję za życzonka i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego:) u mnie jeszcze trochę i będzie 4 z przodu:) także nie ma się co przejmować:) śliczne zdjęcia, jesień wygląda przepięknie mimo, iż wiosna jest moją ulubioną porą roku. Jednak każda ma swój własny, szczególny urok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Pewnie, że nie ma:))))Serdeczności!

      Usuń
  15. jaka szkoda, ze tak daleko mam do gór! ;) cudowne widoczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... ale oby się udało choćby weekendowy wypad zorganizować!
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  16. I właśnie za to kocham jesień - za cudowną feerię kolorów jakiej nie przynosi nam żadna inna pora roku:) Od kilku dni podziwiam fantastyczny złoty liściasty dywan u sąsiada - po prostu bajka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Trzeba oczy nacieszyć przed zimą, a jest czym! Pozdrowienia!

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego Urodzinowo :)))) Ja w weekend spacerowałam w okolicach Jaworza (a gdzieby indziej...) i też podziwiałam wspaniałą jesień!!! Lubię Twoje prace ze sznurkiem - sama ostatnio "zasznurkowałam" kawałek deseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! W Jaworzu z pewnością równie kolorowo i pięknie!
      Sznurek fajny jest, na wszystko:)))
      Uściski!

      Usuń
  18. Ala! Jak miło Cię widzieć! Dziękuję za życzonka, mam nadzieję, że kiedyś zawitasz w Beskidy!
    P.S. Stęskniłam się za Twoimi postami, wracaj! ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne jesienne zdjęcia i jeszcze piękniejsze dzieła!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze tam nie byłam, ależ piękne widoki!
    Spóźnione ale najserdeczniejsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, z 3 na przodzie nie jest źle ;) życie dopiero się zaczyna po 30!! piękna jesień i cudowne pudełko w kolorach jesiennych liści, Jesteś niesamowicie dobra w te klocki :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne prace. Znam te szlaki. Piękne fotki jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace, a widokami można się faktycznie zachwycić:-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy