piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajkowa wymianka…;)

Zorganizowana przez Izę z Corale-@rt, w której miałam przyjemność wziąć udział :) Dla Ani z bloga Babcia Anulka  (bo to Ania właśnie była moją wymiankową parą ;) przygotowałam następujące artefakty:

Do Ani dostałam piękną poduchę, serwetkę, śliczne zawieszki i serwetki a także garść cukierasów.  Aniu – bardzo serdecznie Ci dziękuję, sprawiłaś mi wiele radości, mam nadzieję, że moja przesyłka również Cię ucieszyła :) Dziękuję również Izie za zorganizowanie tak fajnej zabawy:) A oto prezent w całej okazałości:


A na  zakończenie Deep Purple, w końcu podarowali radiowej 3ce fantastyczne prezenty na dzisiejszą licytację, zatem  - …;) Perfect Stranger... ;)
Serdeczności!

16 komentarzy:

  1. Очень красивые вещи и нужные подарки! Особенно шкатулка с конфетами))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorystyczne klimaty w muzyce też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ze "Zdolnością - tworzenia" fajne klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wymianka, pudełeczko na cukierki jest rewelacyjne. Śliczny motyw i przecierka na bokach.
    serdecznie pozdrawiam i życzę miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnymi upominkami obdarowałyście się , Anulka słabo pokazała [ nie ma aparatu] ale widze ,że rewelka prezenciory pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się ,że podobają moje upominki, a za zdjęcie przepraszam [ mam popsuty aparat] a komórką słabe mi wychodzą ]mogłam poprosić o Twoje [ nie pomyślałam] jeszcze raz dziękuję za wspaniałe upominki , są super pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, najważniejsze, że jesteś zadowolona z wymianki:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Jaki miły świąteczny klimat. Ty pewnie nie masz problemów z wybieraniem prezentów dla przyjaciół i rodziny, bo sama robisz śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))
      heh, oczywiście, że mam dylematy z prezentami, trzeba kogoś dobrze znać, żeby trafić a jak nie to pozostaje intuicja:)))
      Pozdrowionka!

      Usuń
  8. Serdecznie Wam dziękuję!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie wymianki są super! Zawsze miło komuś zrobić prezent ,ale i tez otzrymać jakąs niespodziankę. Ja w tm roku z braku czasu niestety w żadnej nie wzięłam udziału-patrząc na te cuda ssstrasznei żaluję. Pozdrawiam ciepło,M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, fajna sprawa:) Heh czas - no własnie, mi go nieustannie brakuje:)))
      Uściski śle!

      Usuń
  10. Prawdziwie czekoladowo-artystyczna mieszanka prezentowa !
    Fantastyczny pomysł, a wykonanie po raz kolejny zwala z nóg. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo dziękuję! Postawiałam na starą szkołę, cieszę się, że i Tobie się podoba:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy