czwartek, 10 kwietnia 2014

W ciągu jestem..;)

Robię te jaja i robię, jak zaczęłam w styczniu to skończyć nie mogę…;) Choć bardzo to przyjemna praca muszę przyznać, że już powoli zaczyna mi wychodzić bokiem ;) Jeszcze trochę ażurków kończę, jedno strusie jajco, które spędza mi sen z powiek no i powinnam się przed świętami wyrobić ;) Zostało sporo „nieopublikowanych” zatem dziś dwa takie wytwory moje;)





A na koniec klasyka, rano w 3ce sobie można posłuchać historii powstawania największych utworów,  droga do pracy od razu staje się przyjemniejsza ;)
Serdeczności! :)

20 komentarzy:

  1. Piękne, szczególnie to z niebieskim motywem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) przypadkiem mi ta serwetka wpadła w ręce i tak się jakoś przykleiła:))))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    2. Druga serwetka też ładnie wygląda na Twoich pisankach:)

      Usuń
  2. śliczne! podoba mi się bardzo to różane i połączenie z piórkami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! heh aa historia tego jaja taka, że zabrało mi perełek to wykorzystałam piórka... potrzeba matką wynalazku;)))
      Uściski!

      Usuń
  3. Piękne!
    U mnie posucha jajeczna (do tej pory ani jednego), nie licząc zabaw z dzieciakami.
    Słuchałam Casha, jak co dzień rano.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też takie lata miałam, nic to!
      No bez 3ki to by się człowiek z łóżka ie był w stanie zwlec nawet, prawda?:)

      Usuń
  4. Przepiękne jaja :) Nie mogę się napatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) bardzo się cieszę, że się podobają:)

      Usuń
  5. Oba świetne nie mogłabym się zdecydować, które wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mnie się różane!
    pierwsze też ładne, tylko ja taka niemiłośniczka niebieskości jestem... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, jak pisałam jakoś mi tak serwetka wpadła w łapki sama a że perłowy fajnie łączy się z niebieskim to przykleiłam i wyszło jajo zmrożone:)))

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jaja, zwłaszcza to różane wpadło mi w oko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne jaja. Znowu inne. Podziwiam, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ah to z różami i piórkami prze cudne!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy