niedziela, 3 sierpnia 2014

Grey..;)

Witajcie! Niepostrzeżenie minął miesiąc od mojego ostatniego posta, ale wcale nie próżnowałam, choć przyznam, że tutaj niestety zaglądałam rzadko… Mój czas pochłonęły dalsze remonty oraz mniejsze i większe metamorfozy starych mebli czy nowych zakupionych w stanie surowym, celowo oczywiście ;)Wszystko składa się na dokończenie remontu rozpoczętego przed rokiem… jednak czas nie jest tak istotny, ważniejszy jest efekt końcowy i brak przypadkowości jakiegokolwiek elementu… jeszcze kilku rzeczy brakuje do realizacji mojej wizji wobec czego nadal nie pokazałam Wam żadnych zdjęć…  myślę, że od jesieni się wyrobię...;)
A tymczasem popełniłam szkatułkę dla siebie, stara nie pasuje do nowego wnętrza  no i jest za mała…;)Wszystko zostało podporządkowane ceramicznej spękanej gałce, którą kupiłam dawno temu z myślą o takim właśnie kufrze na biżuterię. Długo też nie miałam na nią pomysłu aż w końcu stało się;) Dominuje moje ostatnio ulubione zestawienie kolorów : biel i szary – zakochałam się w szarościach mają niesamowity potencjał! Całość w retro klimatach, postarzona i porządnie przetarta, długo myślałam jak ozdobić wieko, szkatułka jest duża więc wymyśliłam  retro ramę 3D;) no i oczywiście kropki, które nadal bardzo lubię ;)

Idąc za ciosem do kompletu zrobiłam sobie podkładkę na świeczki – znalazłam gdzieś w śmieciach drewniane pudełka po jakiś ozdobach świątecznych, przemalowałam, pobieliłam, dorobiłam reliefy... no i jest;)
Ostatnio znów zawładnęła mną fascynacja Morrisonem, a to za sprawą ostatniej książki Jerrego Hopkinsa „Jim Morrison Król Jaszczór”, równie dobra jak „Nikt nie wyjdzie stąd żywy…”  zatem polecam, każdemu kto lubi te klimaty ;)
Serdeczności!


30 komentarzy:

  1. ma klimat,
    jeśli w takich klimatach sobie urządzasz, to będzie stylowo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) heh no w tych klimatach własnie bedzie urządzone, już niedługo wrzucę foty.
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Szkatułka jest śliczna, ten szary kolor dodaje jej elegancji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kiedyś nie lubiłam szarości ale teraz patrzę na nie zupełnie inaczej:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajne kolory :) Już się nie mogę doczekać postu z całością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też ale jednocześnie mam tremę:)))
      Pozdrówki!

      Usuń
  4. Śliczna szkatułka, piękny kolor i te reliefy.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wszystko dopasowane kolorystycznie i wizjonersko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo się cieszę, że Ci się podoba!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Twoja szarość jest inspirująca chyba odetkałaś mi jakieś zwoje, bo brakowało mi części pomysłu. Prześliczne to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna szkatułka i te inne drobiazgi. Fajnie, że znowu jesteś z nami. Ostatnio się zastanawiałam co tam u Ciebie.The Doors lubię a jakże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A tak jakoś czas okropnie szybko ucieka...
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    2. Oj niestety. Mnie też strasznie ucieka, Pomysłów tyle, a dzień za krótki.

      Usuń
  8. Prześliczna szkatułka i podstawka! Połączenie bieli z szarościami jest super :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że i Tobie przypadło takie zestawienie do gustu, serdeczności!

      Usuń
  9. Widać, że wszystko dokładnie przemyślane, zaplanowane i dlatego wyszedł tak doskonały efekt. Podkładka również godna podziwu😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:) tak, długo się ta szkatułka robiła... bardzo długo:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  10. Masz rację, szarość to morze możliwości. Dałaś przykład niebanalnego prawdziwego mistrzostwa w deku. Ramka jest super, sama nigdy jej nie zastosowałam, być może mnie natchnęłaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się zastanawiałam jak ugryźć to wieko... bo wielkie i właśnie tak się pojawił pomysł na ramkę:) Bardzo mi miło,dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  11. Świetna ta szkatułka i te dodatki,całośc prezentuje sie przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta Twoja głęboka, matowa niemal tablicowa szarość. Do tej serii obrazków raczej wszyscy dobierają rozmyte, zamglone szarości, a nie konkrety.
    Twoje podejście mi się bardzo podoba.
    A te przetarte reliefy rozjaśniają całość.
    Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A było kilka wersji, najpierw wieko było całe białe ale jakoś się to rozmywał więc potraktowałam antracytem własnoręcznie wymieszanym :)
      Bardzo mi miło, dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  13. Bardzo piękna i dopracowana szkatułka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle bardzo dopracowane przedmioty i ciekawe rozwiązania. :) Te szarości naprawdę super się prezentują! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie łączysz ze sobą kolory :) rzeczywiście szarość ma coś w sobie :) piękna szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniale prezentuje się ta szkatułka ! :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy