sobota, 21 lutego 2015

Jajo no 1...;)

Witajcie, dziś jak obiecałam rozpoczynam posty z jajem;) Na pierwszy rzut jajo w stylu vintage, została mi ta serwetka z bombek no to żal było nie wykorzystać ;) Do tego kilka frezów dla nadania lekkości i konturówka. Zakupiłam takie fajne podstawki pod jaja to jedną obmalowałam na perłowo i przykleiłam, na wierzch kilka piórek no i tak to się prezentuje:


A pamiętacie kto obchodził wczoraj urodziny? To znaczy obchodziłby gdyby jeszcze po tym świecie chodził, nie mniej muza wciąż brzmi zacnie...;)
Serdeczności!


14 komentarzy:

  1. Cudowna dekoracja wielkanocnego stoł.
    ,Pomysł z piórkami też fajny... przypomina to kolaż palmy wielkanocnej z pisanką...,,Chętnie spróbuję sama zrobić coś takiego na najbliższe święta.
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe słowo, pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jajo super! Chociaż ja się za nic nie mogę przekonać do piór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A ja znów piórka bardzo lubię, zarówno na Boże Narodzenie jak i Wielkanoc:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Witaj Aniu,
    cieszymy się z nowych postów, bo cisza bardzo nas martwiła.
    Jajo jest śliczne, takie, takie BAROKOWE.
    Pozdrawiamy,
    Bożena i Marysia z B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Moje Drogie, że trochę mnie nie było... ale postaram się nadrobić:)
      Uściski serdeczne!
      P.S. barokowe będzie następne;)

      Usuń
  4. O kurczę. Przypomina mi kankan. Super!
    Ja jak zwykle przypominam sobie o jajkach i bombkach w ostatniej chwili. Patrząc na cuda na innych blogach mam poczucie winy, że jeszcze się za nie nie wzięłam. Na swoje pocieszenie mam zakupy wykonane prawie rok temu i wiercenia wykonane latem. No to może w tym roku zdążę.
    Pozdrawiam i na kolejne cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) trochę tak;) Z niecierpliwością czekam na efekty Twojej pracy!
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  5. Fajne jajo, a pióropusz ma rewelacyjny, a muza - jak najbardziej w dalszym ciągu na czasie!!!! Nie to co dzisiejszy tzw.rock. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne jajo! :) podobają mi się frezy

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne wykończenie - jak zawsze. I te piórka!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy