niedziela, 26 lipca 2015

Taca "Bożenka"...;)

Witajcie!
Dziś taca zrobiona dla niezwykle serdecznej mi osóbki - Bożenki (a w zasadzie dla jej córy, ale to ma być niespodzianka więc póki co cicho sza...;) Motyw wybrany przez Bożenkę, już widnieje na kilku jej artefaktach min: szafeczkach, tacy i chlebaku;)  Ale tym razem nieco ten motyw odmieniłam, pobieliłam wybejcowane wcześniej drewno, pochlapałam i odbiłam szablon (mój ulubiony ostatnio), mam nadzieję, że się z tym "retro lukiem" za bardzo nie rozpędziłam i Bożenka spojrzy na nią przychylnym okiem...;)













Serdeczności!;)

5 komentarzy:

  1. Baaardzo mi się podoba. Z niczym nie przesadziłaś, jest cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Solenizantko Anno!
    Wszystkiego najlepszego w Dniu Imienin, spokojności dla spraw zakręconych i miłosnego zakręcenia dla spraw sercowych.
    Pozdrawiamy serdecznie, B. z B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ;)
    Taca przepiękna...och troszkę mnie u Ciebie nie było a więc zaraz biegnę nadrabiać zaległości.

    Pozdrawiam serdecznie -Peninia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, a motyw mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie Moje Drogie! Ja też nadrabiam zaległości w komentarzach i odwiedzinach na blogach. Serdecznie Wam dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy