niedziela, 21 listopada 2010

Wehikuł czasu ;)

Tym razem postanowiłam wykorzystać pierwszy papier ryżowy jaki kupiłam. Niewielki jego wycinek ozdobił moje pierwsze decoupagowe pudełeczko, które kiedyś już pokazywałam, ale myślę, że szkoda by było nie wykorzystać jego całego potencjału :) Szkatułka bardzo prosta, bez udziwnień, za którymi zresztą nie przepadam :) Ciepłe kolory: brąz i umbra z beżem, aby jeszcze bardziej podkreślić sielankowy klimat motywu.

Przez ostatni weekend chciałam nadrobić zaległości robótkowe i wymyśliłam sobie, że zrobię 2 szkatułki na raz, no i mnie pokarało...;) Z efektu drugiej jestem bardzo niezadowolona, wiec będzie zdarta do samego drewienka :) No cóż, dobrze mi tak, bowiem każdy wytworek należy traktować indywidualnie i poświęcać mu pełną uwagę.... Nauczyć się można tylko na własnych błędach ;)


11 komentarzy:

  1. Świetna szkatułka. :) Zazdroszczę wszystkim, którzy potrafią tworzyć decoupage'owe skarby. Ja kiedyś próbowałam i nie skończyło się to dobrze. :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. deco-Latifa: dziękuję serdecznie!

    Carmen: dziękuję :) bardzo mi miło,szczególnie,że jestem jeszcze decoupagowym nowicjuszem ;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie :) zmusiłaś mnie do zalogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula, niemożliwe...;) cieszę się niezmiernie :)dzięki! 3maj się ciepło, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest...podziwiam Twój talent zdobienia i malowania...wspaniale tworzysz!Buziaczki posyłam i zdróweczka życzę dużo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Penino, serdecznie Ci dziękuję, a zdrówko mi się teraz bardzo przyda :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Też takie chce. Uwielbiam wszystkie retro motywy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kajka: bardzo dziękuję i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Padlam i nie moge wstac! Przepiekna szkatulka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Darheno, dziękuję! Bardzo mi miło Cię u mnie gościć, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy