czwartek, 2 czerwca 2011

Do lata, do lata...;)

... Już tylko parę chwil, przynajmniej dla mnie bo jutro właśnie rozpoczynam wytęskniony i długo oczekiwany urlop:) Będę leniuchować do granic możliwości, nic nie robić, cieszyć się morzem i słońcem (mam nadzieję ;) W tym wielkim oczekiwaniu na wypoczynek i towarzyszącemu ogólnemu zamieszaniu powstała taka oto karcianka w wakacyjnym klimacie. Łódeczka w błękitach, zatopiona w „niby skórze”. Jako prezent dla miłośnika żeglarstwa:) Już dawno chciałam wypróbować ten lakier do spękań, ale nie pasował mi do niczego, wreszcie się doczekał, mogę śmiało powiedzieć, że efekt mnie zadowolił :)



Na zakończenie, dla podtrzymania radosnego nastroju jeden z moich ulubionych kawałków, który  niezmiennie od dawna kojarzy mi się z letnim leniuchowaniem :)




Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich tu zaglądających ! :)

15 komentarzy:

  1. Marynistyka to moje klimaty. Jakby nie było mam patent żeglarza.
    Pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wypoczynku życzę :) a karcianka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Takiej karciarki nie widziałam never.Super!
    Życzę udanego wypoczynku-relaksuj się i wracaj z nowymi pomysłami do nas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę wyjść z podziwu jakie Ty piękne rzeczy robisz!
    Moim marzeniem jest umieć tak dekupażować jak Ty.
    Śmiało mogę powiedzieć, że w tej kwestii jesteś moim idolem :D

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolność-tworzenia: Dziękuję! Ja raczkuje w tym temacie, nawet z pływaniem u mnie nie najlepiej:) Pozdrawiam!

    Dorothy: Dziękuję serdecznie!

    hot-shop: Bardzo dziękuję, cieszę się że się podoba:) Uściski!

    Renka: dzięki serdeczne! Tym bardziej, że żadnym mistrzem się nie czuję jest mi bardzo miło! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda rewelacyjnie!:) Udanego urlopu życzymy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I Ty tą "niby-skórę" tym lakierem? chylę czoła! I klimat, i efekt!
    Boskiego urlopu Ci życzę (nie takiego, jak mój) - leniwego, pełnego relaksu i samych chwil dla WAS!
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe, przemyślane i starannie wykonane pudełko jak zwykle zresztą no i niebanalne a urlopu zazdroszczę i życzę samych miłych chwil i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna karcianka, a muzyczka - fajny kawałek:)))
    Ja dopiero za miesiąc będę mogła leniuchować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowicie wyglądają te spękania, również obrazek kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna! Musisz ją koniecznie zgłosić do wyzwania morskiego na blogu Arteemid! :) Udanego urlopu życzę, odpocznijcie sobie i nacieszcie się sobą i słońcem! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. warto było wypróbować ten lakier do spękań :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna karciarka; ten piękny żaglowiec sprawił, że mnie też się zachciało wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie jestem jeszcze niepozbierana i głupoty piszę, więc raz jeszcze:

    AniKas, Inkwizycja, Graszynka: Kochane! Serdecznie dziękuję!

    agea: Dziękuję! Oby oczekiwanie na wakacje się nie dłużyło, pozdrawiam!

    Aiwenore, dziękuję serdecznie!

    Nurrgulo droga, dziękuję! A chyba już przegapiłam to wyzwanie ale to nic:)Uściski!

    Alicjo, to fantastycznie że tak Cię praca cieszy, zazdroszczę! :) Dziękuję i ściskam!

    Kasiu, dzięki, w sumie też nie żałuję:))

    Konstancjo, dziękuję! Teraz taki cudny czas, każdemu się należą wakacje:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy