piątek, 30 marca 2012

Jaja – następne pokolenia ;)

Dosyć dawno mnie nie było, ale nie żebym próżnowała, wręcz przeciwnie frezowanie wciągnęło mnie na dobre:) Zatem jak w temacie, kilka fotek koronkowych jaj, które już powędrowały w świat, część nawet się na fotografię nie załapała;) Technika  - jak poprzednio, wzornictwo – wg uznania własnego, kolorystyka – perłowa biel.  Gwoli ścisłości dodam, że jeszcze nie jedno jajo tutaj jeszcze ujrzy światło dzienne, zatem strzeżcie się...;)

Na zakończenie, coś przy czym się fajnie jaja frezuje;)
Miłego weekendu!

17 komentarzy:

  1. Słów mi brak, by powiedzieć, jak ogrooooooooooomnie mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle poszalałaś, ale jest na co popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie mogłam się nadziwić, jak sie takie koronkowe jajka robi - są po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam i aż skręca mnie z zazdrości. Wspaniałe śa te jajca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem jak robisz takie cudeńka.Uwielbiam spacery po blogach.Uwielbiam patrzeć na rzeczy które mnie zachwycają,ale o których nie mam zielonego pojęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziuniu...jakie cudne!!!!!! Aniu, nie wiem jak przestać...patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te twoje "serwetkowe" jajca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bulmo, te Twoje ażurki to mistrzostwo świata! :) Podziwiam je ja, podziwia je mój Mąż i moja Teściowa, która akurat jest u nas w gościach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ się wprawiłaś. cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Tęskniłam! :)
    Jaj genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie możesz pisać rzadziej, ale pokazywać właśnie takie cudowności :)) genialnie Ci to wychodzi! a przecież niedawno zaczęłaś bawić się tą techniką :) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje Drogie, z całego serca Wam dziękuję za tak pochlebne komentarze:) Aż chce się człowiekowi dalej wiercić te skorupki:) Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. ovo je fantastično,čestitam na trudu i na predivnim pisanicama:))....
    pusa:))...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię się, że Cię wciągnęło to wiercenie, bo jajeczka są prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy