niedziela, 11 marca 2012

Przedwiośnie i jaja c.d.;)

Frezowanie pochłonęło mnie bez reszty, przez ostatni tydzień na dobre utknęłam z jajami ;) Ale udało się również znaleźć chwilę na stworzenie wiosennej herbaciarki. Prosta forma, wyjątkowo piękne słoje podkreślone dębową bejcą, wieko zdobi bardzo stara serwetka z wiosennym akcentem, całość wykończona szarawą bawełnianą koronką, taki sobie klasyczny zestaw:)





No i jaja oczywiście:) Tym razem pokusiłam się zrobienie dwóch złotych, reszta klasycznie biała z perłową i białą konturówką. Rzeczone jaja już niedługo do nabycia w Galerii na Zdrojowej:) Ciąg dalszy w tym temacie jeszcze nastąpi...;)

A na zakończenie, taki mały jubi...;) Z okazji jutrzejszych urodzin Kazika. Miłego tygodnia!

28 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna herbaciarka z wiosennym ptaszkiem :) Koroneczka nadaje lekkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle rewelacja!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te jaja. Ja nie zdążę ich zrobić, poza tym nie mam takiej wyrzynarki. Widzę i słyszę, że mamy podobne gusty muzyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna herbaciarka, ale ja jestem ciągle pod wrażeniem jaj..... no niesamowite są! :) Uściski, nie tylko z okazji urodzin Kazika! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No naprawdę robisz jaja...zachwycające!!!
    Buziaki i dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna z Ciebie babka z jajami, nie przerywaj ich tworzenia, bo cudne są:) Te koronki w herbaciarce bardzo stylowe są, zawsze dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Impresja: dziękuję serdecznie,pozdrawiam!

    Janeczko, dziękuję, ciepło pozdrawiam!

    Zdolność- tworzenia: dziękuję, tak, bez frezarki się nie obędzie, ale może w przyszłym roku? Heh, taaa Kazik zawsze daje radę:)) Pozdrawiam!

    Nurrgulo, dziękuję pięknie! Właściwie ta herbaciarka to taki przerywnik:) Prym wiodą jaja:)) Buziaki!

    Florentyna: hehe, bardzo dziękuję:) Ściskam!

    pracownia-filcer: Aniu, co za komplement, dziękuję:)) Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. te jajka są zawodowe.
    choć sama nie bejcuję, to Twoja herbaciarka Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne pudełko ale jaja są rzeczywiście zawodowe i te białe i te złote nie wiadomo, które ładniejsze. Miodzio.

      Usuń
  9. Piękna klasyka! A jajami wciąż się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne jajeczka co już pisałam wczesniej, a pudełeczko urocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyka jest zawsze piękna! A jajami mnie znowu poraziłaś (jakkolwiek głupio to brzmi) ;-)))
    Są przepiękne, misterne i wyjątkowe!
    Ściskam czule ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooo dębowa bejca, uwielbiam ją :)) a jajca przegenialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. jajka świetne, a herbaciarka piękna i wiosenna ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbaciarka jak zwykle cudna, a jaja są fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ola, dziękuję pięknie, pozdrawiam!

    Graszynko, dziękuję, bardzo się cieszę, że się jaja podobają:))
    Uściski!

    Ewelino, dziękuję:))

    duudqa, serdecznie dziękuję, bardzo mi miło! Pozdrawiam!

    Inkwizycjo, hehe w ogóle śmiesznie tak o jajach gadać ale co tam;) Bardzo Ci dziękuję, pozdrawiam ciepło!

    Kasiu, ja też ją lubię, dziękuję!

    Tuome: dziękuję:))

    betinaa40:dziękuję serdecznie:) uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Marto,serdecznie dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, ależ cuda u Ciebie, dębowa bejca- uśmiecham się, bo ją lubię:)
    właśnie przymierzam się do pisanek dziurkowanych:D (kupiłam frezarkę do paznokci, bardzo poręczna) nie wiem, czy używasz maseczki przy frezowaniu, ale czytałam, że to konieczność:))) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) oo, ciekawe jak taka frezarka będzie się spisywała, napisz koniecznie. Frezowane jaja strasznie pylą i trzeba mieć na twarzy maseczkę, polecam również przykrycie na czas frezowania wszystkich sprzętów elektronicznych bo strasznie się syfi dookoła,ale poza tym super zabawa:)) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Herbaciarka bardzo klimatyczna,nostalgiczna ale też wiosennie kolorowa.Ale te jaja!Cudneeeeeeeeeeee!I chyba bardzo pracochłonne!Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy widzę tak wykonane pisanki, nie mogę oczu oderwać. Mistrzostwo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Herbaciarka z koronką, no, no...Trafiłaś mnie. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Enhorabuena por las creaciones, son realmente lindas todas las cositas que tienes y sobre todo, por tu blog, me encanta. Me hago seguidora tuya. Si quieres puedes pasarte por mi blog
    http://a-pedir-de-boca.blogspot.com/ y si te gusta me dejas un comentario, te haces seguidor, lo que tu desees.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  22. umbrella: dziękuję pięknie, bardzo mi miło:) Pozdrawiam serdecznie!

    Artnova24: dziękuję serdecznie, pozdrawiam!

    Anstahe: dzięki:)

    Sonia: dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, już spieszę do Ciebie, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Taaak! Pasmanteria i decou! :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaja przepiękne. Mistrzostwo świata... perfekcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Herbaciarka, wspaniała i ta koronka...cudnie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy