czwartek, 2 sierpnia 2012

„Eko” i podaj dalej ;)

W oczekiwaniu na upragniony urlop udało się skończyć dawno rozpoczętą herbaciarkę. W fazie pierwszej był to klasyczny dekupaż z wykorzystaniem bejcy jako barwnika części dolnej, ale jak już pisałam wcześniej na razie mam dosyć klasyki, postanowiłam ją trochę udziwnić;) Na górę rzuciłam krak, całość w poły owinęłam szarym sznurkiem, środek wyścieliłam kawałkiem jutowego worka i tak powstała moja wersja eko-herbaciarki:)


Jakiś czas temu zapisałam się u blogowej koleżanki Ovillo do zabawy pt:” Podaj dalej”i właśnie dziś przywędrowała do mnie niezwykła przesyłka od Ovillo., sami zobaczcie jakie cudeńka dostałam:

Droga Ovillo, z całego serducha dziękuje za przepiękne podkładki i masę słodkości! Jestem zachwycona!

Teraz czas abym i ja mogła komuś sprawić trochę radości, zatem przedstawiam zasady:

1  Musisz posiadać własny blog

2  Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni

3  Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od Ciebie.

4 Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.

Zapraszam :)

A na koniec dawno nie słyszany (przynajmniej przeze mnie) Dream Theater ;)


26 komentarzy:

  1. Piękna herbaciarka:0
    a że uwielbiam Twoje prace z chęcią wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna herbaciarka :) i ja też z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o i ja również bardzo chętnie, bo bardzo lubię Twoje wytworki :) mam szczęście, bo dawnom do sieci nie zaglądała, a Tu taka sympatyczna zabawa
    Uściskuję ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dziewczyny - mamy komplet:) cieszę się bardzo, postaram się jak najszybciej Was czymś obdarować, kiedy dokładnie to każdej z Was napiszę. Proszę podeślijcie namiary na siebie na maila: Bulma_F@interia.pl
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę :) maila wyślę jak za jakiś czas, dobrze? bo tutaj, gdzie teraz jestem mam problemy z pocztą:D
    Uściski przesyłam, miłego wieczoru :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ps
    no przecież o herbaciarce miałam napisać, że świetnie jaj w tej eko odsłonie, bardzo lubię i jutę i sznurki wszelakie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dziękuję:))ja właśnie też uwielbiam sznurki:)

      Usuń
  7. Moja droga, Ciebie jak nie ma, to nie ma... a jak się pojawisz, to - wielkie wejście ;-) Styl "eko" na herbaciarce świetnie się sprawdził, Pasują jej te przaśne konopne sznurki i spękania ;-)
    Pozwolę się zainspirować, dobrze?
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh a znów takiej wielkiej przerwy nie było:) cieszę się, że herbaciarka przypadła Ci do gustu, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. aaaa, no i oczywiście proszę się inspirować:)

      Usuń
    3. No to oczywiście ja nawaliłam... wybacz moja droga, ale miałam problemy z otwieraniem Twojego bloga, nie pokazywał mi się na liście ulubionych... w dodatku widzę, że mój wpis, co to go wczoraj nie było widać, jednak wskoczył... ech, przepraszam za blogera i swoje gapiostwo ;-))
      Ale już nadrobiłam braki, obejrzałam wszystko i jeszcze raz powiem - piękne artefakty tworzysz ;-)

      Usuń
    4. Figle nam płata bloger niestety, nie wiedzieć dlaczego Twój pierwszy komentarz wpadł do spamu, dobrze, że można to jakoś przez gmaila kontrolować:) dziękuję Ci pięknie moja droga i serdecznie uściski ślę! :)
      P.S. faktycznie zasad 365 dni troszkę dziwna, oczywiście mam zamiar dziewczynom coś wcześniej zorganizować:)

      Usuń
  8. Moja droga, Ciebie jak nie ma, to nie ma, ale jak się pojawisz, to... wielkie wejście! Wspaniale się prezentuje herbaciarka w stylu 'eko', te przaśne konopne sznurki i spękania - świadectwo zużycia - bardzo jej pasują ;-)
    365 dni?... można zapomnieć ;-)) trochę zbyt luźne te zasady ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna szkatulka na herbatę! Pozdrawiam gorąca! Xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zasznurkowałaś. Nowy nie dał by takiego efektu.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stworzyłaś piękną eko-herbaciarkę! Uwielbiam te Twoje osznurkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam styl Twoich pudelek wszelakich, nie tylko herbaciarek. :) Worek jutowy, sznurek, drewno...wszystko organicznie kocham. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana, bardzo się cieszę, że podzielasz moją fascynację sznurkiem:)

      Usuń
  13. Piękna herbaciarka, cudne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) tak, podkładki cudne!
      pozdrawiam!

      Usuń
  14. Świetny pomysł z tymi sznurkami! Herbaciarka i inne różności cudowne! Pozdrawiam ciepło, Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi, że do mnie zajrzałaś, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy