niedziela, 16 grudnia 2012

Z innej beczki...;)

Jak obiecałam dziś akcenty florystyczne :) Jak już kiedyś wspominałam, oprócz artefaktów dekupażowych, które tworzę zupełnie amatorsko wywnętrzam się też na florystyce:) I właśnie w ubiegły weekend powstały prace związane z tematyką świąteczną. Wianek pierwszy, przeznaczony na stół, bardzo tradycyjny, same naturalne elementy, może poza świecami;) Na słomianym podkładzie stroisz, suszone limonki, cytryny, kiwi i buraki ( te mnie zachwyciły;) orzechy, szyszki i anyż.  Drugi - „wianek sweterkowy”  to moja własna wariacja ;) również z naturalnych elementów: podkład słomiany, od wewnątrz wyścielony warkoczem z naturalnej wełny, owies i połówki łupinek orzeszków. Całość ożywiona szyszkami z modrzewia i anyżem.  Wianek do powieszenia na drzwi, co według tradycji stanowi zaproszenie dla gości. I jeszcze „babcina choinka”, której już nie mam:) Spód  z puszki ozdobionej koronką i wyścielonej mchem (nawiasem mówiąc to już chyba trzecie życie tej puszki;) wierzch przyozdobiony łańcuchem z ziarenek kawy, przepołowionych plasterków limonki i „rozebranej” szyszki. Do tego orzeszki laskowe otulone sizalem i kawałek modrzewiowej gałązki:)
*zdjęcie choinki autorstwa eve -jank, ja nie zdążyłam jej obfotografować:)




Lubię takie odwołanie do natury, tradycji. A jak Wam się podobają takie ozdoby świąteczne bez kokardek, brokatu i bombek? ;)
P.S. Jak widać blog mi się pięknie rozjechał, przepraszam Was za takie uniedogodnienie, nowa  odsłona jest przewidziana w najbliższej przyszłości, jak tylko znajdę trochę czasu...;)
Na zakończenie coś na ukojenie nerwów ;) Pozdrawiam serdecznie!

20 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podobają, wianek cudny, choinka rewelacyjna. Bardzo pasują mi takie klimaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieńce są takie soczyste ;)a choinka też wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odsłona florystyczna Artefaktów - wspaniała! Wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, nie umiem robić wianków świątecznych. Stroik świąteczny też jet moim świątecznym horrorkiem. Podziwiam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ;) Bardzo fajny pomysł ;) Choineczka przeurocza :)))

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek sweterkowy wymiata! Uwielbiam takie etno-wytwory, a jego kolorystyka, prostota i naturalność po prostu mnie zachwycają ;)
    Bardzo udany jest twój debiut florystyczny ;-)
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju ozdoby au naturel. Twoje są świetne! „Wianek sweterkowy” i choinka zauroczyły mnie szczególnie.






    au naturel

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się baaardzo podobają Twoje wariacje na temat świątecznych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne <3
    Buziaki, Marti

    OdpowiedzUsuń
  10. Очень красивые веночки!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie "naturalne" prace.. choinka jest cudna!

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam dziękuję za przemiłe słowa, ciesze się, że mój debiut tak się spodobał:0
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie wszystko mi się PODOBA. Masz Dziewczę talent do kompozycji :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mnie zaskoczyłaś tymi florystycznymi dziełami :) Piękne naturalne wianuszki - takie właśnie uwielbiam :)
    Zakończenie bardzo mi się podoba i bardzo lubię ich całą płytę z tym utworkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne sa te wianki ! :)
    pozdrawiam, Tyśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poznaje prace z zajęć. Zdjęcie choinki mojego autorstwa, ale choinka to już nie ;) miło, że o mnie wspomniałaś-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:)) Choinka była moja, ale nie zdążyłam jej zrobić zdjęcia:)

      Usuń
  17. Choinka piękna. Wszyscy ją w naszej grupie oglądali i podziwiali :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy