niedziela, 12 maja 2013

Seria NATURA – część II ;)

Miałam być wczoraj, ale jakoś tak mi czas ucieka, że nie zdążyłam zasiąść przed kompem, zatem jestem dziś;)  Z drugą częścią serii „Natura”, którą stanowi chustecznik. Wykonanie jak przy świecznikach: bielone drewno, przecierki, szary sznurek i serduszka brzozowe, dodatkowo pojawia się bawełniana koronka w szarościach. Zdjęcia z piątku, więc widać soczystą zieleń, dziś niebo zasnute ołowianymi chmurami zatem na koniec przyda się grzałeczka;)
Serdeczności!  

20 komentarzy:

  1. Cudna ta Twoja seria - czekam na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! Wrzucę jak tylko pogoda się poprawi, bo nie mam jeszcze zdjęć:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Uwielbiam u ciebie ten sznureczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznurek - artefakt podstawowy na warsztacie;))

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie materiałów :) Lubię takie naturalne drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, czasem trzeba zrobić coś prostego:)) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękne połączenie prostoty i surowości materiałów z wytwornością formy ;-)) Ściskam czule;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) aż nie wiem co napisać. To brzozowe serduszko dodaje wiele uroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Fajne te serduszka, taka kwintesencja natury:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Schabby i biel..mmm,mój klimat-UWIELBIAM ! Super zestawik w połaczeniu z pięknymi świecznikami z poprzedniego postu. Podoba mi się u cb to,że Twoje prace są róznorodne i zawsze cos innego wykombinujesz. pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć z ust mistrzyni shabby:) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Za każdym razem zwracam uwagę na Twoje wyczucie. Wszystko co robisz jest takie szykowne i gustowne. I tym razem nie jest inaczej. Wszystko w idealnej harmonii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twoje prace ze sznurkiem. Super kolory i pomysły proste i niepowtarzalne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace pełne uroku!!
    Osobiście macałam i podziwiałam dziś w Chorzowie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Bardzo mi miło! Cieszę się zajrzałaś tutaj:) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  10. Następne cudo, podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy