niedziela, 19 maja 2013

Seria NATURA – część III ;)

Witajcie:) Dziś ostatnia część z serii „Natura”, którą stanowi bielona herbaciarka - szkatułka, przecierana jak reszta kompletu i ozdobiona szarym sznurkiem, brzozowymi serduszkami i bawełnianą koronką plus oczywiście przecierane reliefy. Ta seria cieszyła się dużym zainteresowaniem odwiedzających trwające w czasie tego weekendu targi „Atrakcje Regionów”, co mnie osobiście bardzo cieszy, gdyż obawiałam się, że takie artefakty przemawiają jedynie  do wąskiego grona odbiorców;) Szerzej o targach jeszcze napiszę, jak tylko będę miała zdjęcia, ale już dziś mogę napisać, że było fantastycznie! Możliwość osobistego poznania wielu rękodzielników z całej Polski jak i odwiedzających miłośników rękodzieła to cudna sprawa i choć wystawa ogrodów nieco mnie zawiodła to naprawdę był udany dzień ;) 



A na koniec totalnie wyluzowana sowa z Chorzowskiego ZOO i kawałek z albumu, który ukazał się końcem ubiegłego roku, bardzo fajne brzmienie na leniwe, niedzielne popołudnie;)
Serdeczności! 


10 komentarzy:

  1. jak zwykle piekna:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka. Czekam na fotki z targów :) Sowa super, zazdroszczę jej tego luzu -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś, zdjęć jeszcze nie mam, ale to kwestia paru dni:) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Twoja seria shabby ze sznureczkiem tez do mnie przemawia, więc się nie dziwię zainteresowaniu :) A przy okazji, chciałam cie poprosić o pozwolenie zmajstrowania sobie czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się:) Bardzo proszę - chętnie obejrzę Twoją wersję:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję :) Tym razem będzie baaardzo podobna, cóż, taki miałaś świetny pomysł, że mi w 100% pasuje :)

      Usuń
    3. :)) nie ma sprawy :)

      Usuń

Obserwatorzy