niedziela, 23 czerwca 2013

Retro style..;)

Witajcie! Nareszcie nastało lato, choć temperatura powalająca z nóg a urlopu nawet na horyzoncie nie widać i tak nie jest źle, bo dzień długi i można podłubać po pracy do późnych godzin wieczornych, przeprosić się z rowerem i pojechać nad jeziorko wieczorową porą (mimo, że się lampki nie posiada;), nacieszyć się smakiem i zapachem ulubionych truskawek... nie ma co, lato fajne jest...;) A dziś pokaże Wam letni komplet w stylu retro: motyw przewodni herbaciane róże, miałam tylko jedną serwetkę, więc musiałam nieźle się nakombinować;) Zarówno taca jak i herbaciarka najpierw pomalowane farbą akrylową w kolorze czekolady, później wanilii, przetarte dla uzyskania efektu sponiewierania, na to motyw, kilka warstw lakieru i na końcu farba olejna w kolorze umbry, żeby całość jeszcze bardziej postarzyć i nadać charakteru;)Na herbaciarce dodatkowo szablon przeciągnięty farbą olejną.


Houk już kiedyś był, ale to świetny kawałek, w sam raz na początek lata:)

Miłego tygodnia, serdeczności!


29 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyszło :) podobają mi się szablony na herbaciarce

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!!
    Buziaki, Marti :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie...bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kombinacja kolorystyczna i postarzenia. Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się postarzyć najlepiej jak umiem:) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ooo,bez lampki nie pozwalam.Natychmiast zakupić i zamontować!:)))))
    Gratuluję wykorzystania serwetki na maxa.Mnie w takich przypadkach ręce się trzęsą:)Całośc prześlicznie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawię się, obiecuję:)))
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Śliczny stareńki komplet! Przetarcia farbą olejną chyba ładniej wyglądają od patyny, a na pewno naturalniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię farbę olejną, daje dość fajne efekty i jest baaaardzo wydajna:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękne rzeczy wyszły. Bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplet. Pewno, ze lato fajne jest. Ja kocham upały :) Tylko, że trochę nam się znowu pogoda popsuła zimno, mokro i nieprzyjemnie. Ciesz się, że jeszcze nie masz urlopu... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No i nam się zimno zrobiło, za bardzo narzekałam:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Świetne szkatułki. Technika decoupage ma jednak w sobie to coś, ozdabianie tą techniką zawsze przynosi niezwykłe i niepowtarzalne efekty końcowe. Ja jednak uważam, że najlepiej wyglądają różne przedmioty ozdabiane serwetkami w róże i inne kwiaty :)

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Heh tez mam słabość do florystycznych motywów:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Są chałturnicy, rzemieślnicy i Artystki.
    Gratuluję Mistrzyni Róż!
    Pozdrawiam z Bujakowa - Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko kochana, aż mnie zawstydzasz:))
      dziękuję, Twoje szafeczki się robią, jeszcze troszczę cierpliwości:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  11. Aniu,Różana Damo!

    Jak tylko przelałam w komentarz swój wielki zachwyt nad tacą różaną, a na resztę poczekam w wielkiej cierpliwości...
    Pozdrowionka od córki medyczki - znowu czarowała komisję na egzaminie w Twoim koralowym dziele. Efekty poznamy już 08 lipca.
    Mama i córcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ten wzór też mnie zauroczył pierwszą rzecz jaką zrobiłam z decu to własnie z tym motywem a jest to słoiczek po kawie :) ale ja dopiero zaczynam także moje to sie nawet nie umywaja do Twoich prac.
    Pozdrawiam ciepło
    Zapraszam do mnie bede wdzieczna za porady www.blogchmurki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W jaki sposób wykonałaś te piękne wzorki z boku na pudełeczku czy to jakaś pasta strukturalna? Na marginesie uwielbiam Twojego bloga, prace piękne można rzec "ze smakiem dla oka się je ogląda". Wszystko na najwyższym poziomie, nic tylko piać z zachwytu i podziwiać, brawo! aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, serdecznie dziękuję!
      Brzeg pudełka wykonałam przy użyciu szablonu i szpachli do drewna - białej, raczej nie korzystam z past strukturalnych. Całość postarzona lekko rozcieńczoną farbą olejną w kolorze umbry.
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    2. Coś wspaniałego! Naprawdę podziwiam! Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale teraz bywam tu regularnie :) Zaglądam, podglądam i podziwiam. Sama bloga nie prowadzę, a decoupage zachwycił mnie niedawno, tak więc długa droga jeszcze przede mną. Pozdrawiam i dziękuję za poradę, miłego weekendu! Aśka

      Usuń
    3. Dziękuję:) Bardzo mi miło! Decoupage fajny jest, bo w zasadzie ogranicza nas tylko własna wyobraźnia. Z przyjemnością zobaczyłabym Twoje prace, może kiedyś zdecydujesz się na prowadzanie bloga?:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy