wtorek, 11 listopada 2014

Chustecznik niekonwencjonalny...;)

Witajcie! Pomiędzy jedną bombką a drugą powstał chustecznik nieco inny;) Pobieliłam całe pudełko a następnie na podkładkach przykleiłam ptaszyska vintage, na które położyłam kraka (sponiewierania nigdy dość ;) i wylakierowałam na błysk - chciałam żeby wyglądały jak małe kafelki;). Przykleiłam na boki chustecznika, pozostałe dwa ozdobiłam serduchami (też ze spękaniami) na koniec przykleiłam kryzę z koronki, jak Wam się podoba taki trochę "surowy" chustecznik?;)

A to jeszcze dwie fotki chustecznika kropkowego, który robiłam dla pewnej Pani, niestety zdjęcia kiepskie, więc wrzucam czysto poglądowo;) Tutaj już totalna prostota no i kryza;)

Serdeczności!

11 komentarzy:

  1. Śliczne chusteczniki! Zwłaszcza ten "sponiewierany" wpadł mi w oko ;-) Pięknie się na nim prezentują te kafelki z ptaszkami. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przewijam z góry na dół i nie mogę nacieszyć oczu Twoim chustecznikiem:)Słusznie sponiewierany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba piękne Ten pierwszy oryginalny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba jak najbardziej :) Dobrze, że mu się dostało ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam do zachwytów nad sponiewieranym😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój faworyt to pierwszy - świetnie Ci wyszedł, połączenie motywów - rewelacyjne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tak pierwszy jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie moje drogie!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy jest totalnie stylowy i wręcz obłędny. Kraki mnie urzekły.
    Podrówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy