piątek, 14 listopada 2014

Retro cukierasy...;)

Witajcie! Dziś pudełeczko na słodkości - prezent imieninowy dla mojej koleżanki, chciała to teraz ma i mam nadzieję, że się jej podoba:) W zasadzie ten rodzaj pudełka producenci nazywają "na kredki" dla mnie jest on ewidentnie na słodkości ;))) Tym razem w retro odsłonie - szablony, dużo patyny i serducho jako wykończenie, mało pracy a efekt chyba całkiem fajny? ;)


Dziś powiało chłodem w Beskidach więc coś w listopadowym klimacie;) Serdeczności!


10 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko! Koleżanka na pewno jest zadowolona z takiego prezentu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam taką nadzieję:))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Efekt nie jest całkiem fajny, ale jest wspaniały, cudny i powalający! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie, fajnie jak tak wizja własna się komu podoba:)
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Cudne! I pudełko i muzyka! Koleżanka pewnie zachwycona, a ja postanowiłam zrobić podobne dla siebie kiedyś, mogę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo proszę się częstować:)
      Serdeczności!

      Usuń
  4. Piękne! Apetyczne nawet bez zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tam miały być cukierasy ale nie zdążyłam zakupić...;)
      Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  5. Kredki teraz wszyscy trzymają w kubkach. :D
    Stawiam na słodkości, bo lubiem.
    A pudełko podoba mi się szalenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no właśnie - ja też trzymam kredki w kubka:)))
      dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy