czwartek, 30 grudnia 2010

Black birds i trochę wspomnień

Jestem wielką miłośniczką czerni, to zdecydowanie mój ulubiony kolor, a że chyba najlepiej komponuje się z bielą (przynajmniej na artefaktach;) to tak właśnie powstała czarno biała herbaciarka z motywem pawia, jednej z moich serwetek „faworytek”:) Kolejny raz wykorzystałam szablony, jak mi się coś spodoba to trudno mi się odczepić :) Bywa, że jednej płyty słucham przez miesiąc, na okrągło :) Herbaciarka przeznaczona na prezent, zobaczymy jak się na takie kontrasty zapatruje nowa właścicielka :)

Koniec roku zbliża się nieubłagalnie, choć nie był to dla mnie najlepszy czas to nie ma co narzekać, przecież zawsze mogło być gorzej...;) Niewątpliwie moje zapoznanie się z blogowym światem ale przede wszystkim poznanie Was przyniosło mi wiele radości i wiary w siebie. Dlatego korzystając z okazji chciałabym Wam wszystkim życzyć wytrwałości w tym co robicie, w co wkładacie serce, wiary w marzenia oraz wielu pięknych i twórczych dni w Nowym Roku!
Z serdecznymi pozdrowieniami, BULMA


7 komentarzy:

  1. o joooooj, poleciałaś z tą herbaciarką! bomba, tylko dwa kolory i więcej do szczęścia nie potrzeba :) muszę się nauczyć hamować z udziwnieniami :D

    Bulmo, życzę Ci w Nowym Roku samych sukcesów, zdrowia i wiele inspiracji, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. czerń i biel to rzeczywiście połączenie wiecznie żywe ;-)
    prosto, elegancko, wytwornie wręcz, cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Niby prosta dwa kolor, klasyczne, ale z autopsji wiem, ze najtrudniejsze jest wlasnie opszec sie nie zaciapciania. Tobie drga bulmo wyszlo to super! Napewno sie nowej wlascicielce spodoba!
    Szampanskiej zabawy dzisiaj zycze oraz wspanialego, tworczego Roku 2011
    xxx kasik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię biel z czernią. Piękne pudełko.
    Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twoich w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Nowy Rok życzę wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
    miłości, dobrej przyjaźni,uśmiechu,
    spełnienia marzeń i nadzieji,
    zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, Bulmo, a ja nie dalej jak przedwczoraj pokazywałam Padre moją kolekcję serwetek (no, nie wszystkie -ale On jest z tych, co cierpliwie oglądają i nawet komentuje ;-)) i właśnie TĄ się zachwycaliśmy... a ja stwierdziłam, że pewnie się nie złamię, żeby jej użyć... bo mi żal ;-)
    A Ty to zrobiłaś... i efekt jest zniewalający ;-)
    Wszystkiego dobrego w tym nowym roku, niech będzie dla Ciebie radosny i szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie Wam dziękuję i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy