niedziela, 12 grudnia 2010

Świąteczne pawie oko ;)

Przedstawiam herbaciarkę z motywem pawia. Ten wzór zachwycił mnie już dawno temu, ale jakoś nie miałam pomysłu jak go wykorzytać. Oglądałam, odkładałam, no i nareszcie przyszła na niego pora : ) Na pozór nie ma on nic wspólnego ze Świętami, ale jak się bardziej zastanowić to przynajmniej dwie rzeczy przemawiają za tą tezą: po pierwsze jest przeznaczona na prezent gwiazdkowy, po drugie kolor zielony uspokaja a to się każdemu z nas przyda w czasie tego okołoświątecznego biegania za wszystkim i za niczym :)


Dziękuję, że do mnie zaglądacie :) Spokojnego tygodnia!

16 komentarzy:

  1. Alicjo, dzięki:) To serwetka, starsznie długo ją oszczędzałam bo to jedna z moich ulubionych:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jeden powód: zielony jest wiodącym kolorem w świątecznych dekoracjach ;-)
    Serwetka unikatowa! Ja też mam zwyczaj trzymać takie i odkładać w nieskończoność...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała być tak uspokojona. Serwetka? kochana gdzie Ty ją dorwałaś??? trzeba było kupić milion :) szkatułka wyszła cudownie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko, nie mogę od niej wzroku oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Inkwizycjo, heh masz rację jeszcze kolor świąteczny:)z tym wzorem mi jeszcze jedna serwetka została, narazie ją zachomikowałam :) Pozdrawiam ciepło!

    Wiedźmo, dziękuję! a serwetki ( sztuk dwie :) jak już wspomniałam upolowałam dośc dawno temu na jakiejś aukcji:) Czasem niespodziewanie można "wynaleźć" ciekawe wzorki:) Pozdrowienia!

    asjah: dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Przyciaga wzrok przyciaga! Niesamowita ta szkatulka Ci wyszla, moja droga! Oczu od niej oderwac nie moglam. Zielony to takze kolor zazdrosci...szczesciara ta osoba ktora nia obdarowalas grrr! :)
    pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. łał! nie widziałam jeszcze tak zacnego wzoru na serwetce a pudełko no to po prostu magia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasik: heh dzięki wielkie:) ja mam nadzieje, że obdarowana lubi zielony bo robiłam trochę w ciemno:))) uściski!

    Kasiu, dziękuję pięknie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. zjawiskowa..... ale działa na wyobraźnie......

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt piękny!Podziwiam!
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłego tygodnia!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy wzór i wspaniałe kolory. :))) Oprócz tego, że świąteczne, to jednocześnie wiosenne (przynajmniej ja tu widzę mnóstwo wiosny i świeżości) :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula, no właśnie też tak sobie pomyślałam jak zobaczyłam pierwszy raz tą serwetkę:)

    Olento, dziękuję, cieszy mnie to bardzo:) pozdrawiam ciepło!

    Peninio, serdecznie dziękuję! uściski!

    Carmen, heh no tak, pod wiosnę też można podciągnąć, wszystko zależy od wyobraźni :))

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka ślicznaaa!!!!

    supeer cii wyszłaa.. ;)
    jak zresztą kazde szkatułki(pudełka)..
    :)

    pozdrowionkaa..

    OdpowiedzUsuń
  14. Tysia, dzięki wielkie:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna! Ach, te kolory... :) Kojarzą mi się z ciepłym latem i Łazienkami Warszawskimi, gdzie z każdą wizytą uwieczniam te piękne ptaki na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy