poniedziałek, 25 czerwca 2012

„Maraton sztuki”

Takie właśnie przedsięwzięcie miało miejsce w miniony weekend w Jaworzu niedaleko Bielska-Białej, wydarzenie organizowane przez LGD Ziemia Bielska w ramach projektu współpracy KRAM–Krzewimy Rękodzieło Artystyczne Mistrzów. Spośród 56 warsztatów miałam wielką przyjemność prowadzić część tych z decoupage, poznałam wielu wspaniałych rękodzielników i ludzi z pasją a nawet jedną z blogowych koleżanek - osobiście :) Ovillo serdecznie Cię pozdrawiam! :) To był naprawdę bardzo miło i twórczo spędzony czas, do czego jeszcze wrócę w późniejszych postach dokumentując całość fotorelacją;) Dziś natomiast zbieram siły i nadrabiam zaległości ;)  Na dobry początek świeczniki - dół bejcowany w intensywnym kolorze wiśni, góra serwetka, całość połączona moim ulubionym sznurkiem, tym razem w jaśniejszym odcieniu.  Powędrowały już do nowej właścicielki i mam nadzieję, cieszą jej oko:)


A na koniec elektryzujący głoś Mika Pattona w rewelacyjnym towarzystwie czyli Faith No More:) Miłego tygodnia!


8 komentarzy:

  1. Piękne! Ta wiśniowa bejca jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś zamierzam zaliczyć takie wydarzenie, ale jak na razie z moim refleksem czytam tylko po fakcie. Świeczniki piękne, kombinowane z różnych materiałów bardzo lubię wszelkie łączenia. Piękne.Muzyki posłucham w domu i fajnie, że wróciłaś do świata blogowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny komplet! Napracowałaś się! :)
    A Mike....no cóż....tu nie trzeba wielu słów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelina: dziękuję:) Wiśnia jest wiśnia;)) buziaki!

    Anstahe: dziękuję pięknie, pozdrawiam!

    goocha: dziękuję:)

    Graszynka: no bo ja jestem sierota, nie zdążyłam przed faktem niusa umieścić, ale obiecuję, że się poprawię:) Tęskniłam za blogowym światem i za Wami:)Dziękuję serdecznie pozdrawiam!

    Nurrgula: dziękuję:) No właśnie, słów nie trzeba;) ściskam!

    dudqa: dziękuję, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczniki pięknie się prezentują, perfekcyjne.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy