piątek, 29 czerwca 2012

Wersja letnia -part I ;)

Czyli chustecznik w stokrotkach przywołujący na myśl letnie łąki) Urzekła mnie ta serwetka więc właśnie przygotowanie takiej pracy min. postanowiłam pokazać na wspomnianych w poprzednim poście warsztatach. Wykonanie bardzo proste, idealne dla osób początkujących, poza tym szybkie, jak na decupage oczywiście;) Dół bejcowany tym razem w odcieniu gruszy dojrzałej, wierzch - nic poza kompozycją z serwetki przyklejoną na bardzo delikatnym podkładzie z farby z zachowaniem słojów drewna, całość połączona warkoczykiem z szarego sznurka.
Wracając jeszcze do warsztatów dla zainteresowanych na poniższych stronach można przeczytać relacje okraszone zdjęciami :) 
http://www.ziemiabielska.pl/content/view/551/1/




Miłego weekendu!

14 komentarzy:

  1. śliczny ten chustecznik! taki delikatny i słoneczny :)) RATM'ów luuubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny ten chustecznik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny, taki letni i radosny :) I znów podoba mi się ogromnie kolor bejcy - możesz mi zdradzić jaka to? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, letni, rustykalny.
    Widzę, że lubisz kapelę mojego męża, tyle, że Ty jesteś znacznie młodsza. Widać muzyka się nie starzeje i nie zna granic.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trilli: Dziękuję:) Serdecznie pozdrawia!

    Kasia: heh no chłopaki dają radę;) Pozdrawiam!

    maneruki: cieszę się, że się podoba:) Pozdrawiam!

    Ewelina: dziękuję, oczywiście: bejca wodna rustykalna kolor gruszy dojrzałej /dokładnie z firmy dragon/pozdrawiam!

    Zgolność-tworzenia: :) tak, dobra muza zawsze daje rade:) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki letni,lekki,świeży i optymistyczny!Piękna serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja lubię takie proste, świeże, naturalne prace ;-) Skromnymi środkami osiągnęłaś wspaniały efekt!
    Dawno mnie u Ciebie nie było, droga Bulmo, czas to nadrobić ;-) Widzę, że działo się... to świetnie!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, chciałam pokazać, że niekoniecznie trzeba od razu wielu nakładów żeby coś stworzyć, szczególnie na początku. Cieszę się, że jesteś, pozdrawiam!

      Usuń
  8. Rzeczywiście piękna serwetka no i ten sznurek to świetny pomysł pierwszy raz widzę na chusteczniku taki rustykalny. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary sznurek to jeden z moich faworytów wśród artefaktów niezbędnych:) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  9. Stokrotki zawsze kojarzą mi się z pewnym słonecznym latem w Olsztynie, gdy - kiedy jeszcze studiowaliśmy - mój obecny mąż, a wtedy chłopak, przyniósł mi pęk 100 Stokrotek... :)

    Pudełeczko prześliczne! Jak wszystko, co spod Twych zdolnych rak wychodzi. Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne wspomnienia, jak to miło gdy ktoś potrafi się zdobyć na taki gest. Dziękuję Ci kochana, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Ten chustecznik wygląda pięknie. Taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy