niedziela, 2 września 2012

Po ciemnej stronie mocy...;)

Dziś będzie mroczne, nawet bardzo;) Może się nawet okazać, że część moich obserwatorów po obejrzeniu tego posta więcej do mnie nie zajrzy, ale jednak zaryzykuję;) Pudełko - szkatułka na bilety koncertowe  przygotowane dla koleżanki w ramach podziękowania. Mimo, iż nie zostaje ono u mnie mogę się pod nim podpisać obiema rękami:) Mamy podobne gusta muzyczne:) Właściwie dostałam wolną rękę co do wyglądu, prosiłam jedynie o sprecyzowanie ulubionych zespołów. Dostałam pełną listę, wybrałam część komponując wierzch pudełka, środek tworzą loga dwóch ulubionych (mam nadzieję, że dobrze zapamiętałam;) Boki w czarnej skórze, w którą nabiłam ćwieki. Całość wykończona okuciami i zamknięciem – czaszką, z której zdobyciem nawiasem mówiąc miałam nie lada problem, na szczęście się udało:) Praca nad tą szkatułką zajęła mi sporo czasu, ale była bardzo przyjemna. Myślę, że warto było i mam nadzieję, że moja wizja spodoba się obdarowanej:) 



Na koniec coś dla ucha, w temacie oczywiście ;)  Serdecznie pozdrawiam!
BULMA

30 komentarzy:

  1. Powiem tak, używając języka potocznego - ZAJEBISTE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, mocne! Ale czaderskie pudełko, szczególnie zamknięcie ;-) A te ćwieki to już sam smaczek!
    Muszę Ci się przyznać, że z wiekiem zaczynam lubić "łojenie" - musiałam do tego dorosnąć ;-)
    Ściskam czule ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) oj, było z tym zapięciem zachodu:) fajnie, że taka muza Ci odpowiada:) serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. Podoba mi się Twoja ciemna strona mocy :) A po nazwach zespołów wnioskuję, że zawartość będzie bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się przeraziłam a tu tak klimatycznie i prawie domowo.
    Takiej muzyki słucha od zawsze cały mój dom. Jest dla mnie tak bliska jak klasyczna, bo słucham różnej. Jednak zawsze dobrej (oczywiście w moim mniemaniu).
    Kasetka piękna i stylowa, co ważne, nawet nie otarta o kicz, co w tym przypadku ważne, bo się dostrzega.
    Gratuluję wyczucia stylu.
    Tylko trochę mnie dziwi, że młodzi ludzie słuchają takiej muzyki. Niestety obecnie słyszę wszechobecny chłam. Nie urągając mojej przyusznej Trójce. W tej chwili też.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, na Ciebie mogę zawsze liczyć:) dziękuję, to naprawdę wielki komplement!
      Ja też się wychowałam na takiej muzyce i moi bratankowie są uczeni tego samego:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Ha! wszystkich, którzy mowią, że mam diabła za skórą wysłam do Ciebie. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz najwazniejsze jest trafic w styl osoby ktora chcemy obdarowac. A Ty droga Bulmo trafilas w 10!! Mam kolezanki, ktore lubia ten Sam styl muzyki I Wiem napewno, ze bardzo by I'm sie Twoja szkatulka taka wlasnie spodobala!
    Pozdrawiam I zapraszam do siebie na fotozabawe. Oficjalnie ruszamy 9.9
    Www.studio-conestoga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) w tym przypadku nie miałam wielkiego problemu bo gusta ( te muzyczne) mam zbieżne:) serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Super pomysł ;)
    czaszka mnie powaliła :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!!! Rewelacja!!!

    Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem jak Ty to robisz..no nie wiem :D że ci takie cudowności czarne wychodzą :) mnie nic nigdy na czarnym tle nie wyszło i wątpie by się to zmieniło :( zazdraszczam Ci :) i koleżance takich cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, nie jest to wcale takie trudne, na pewno dasz radę:) serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  10. Niesaowicie wyszło, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ożesz Ty Orzeszku! Już zdążyłam oko przymrużyć w obawie, że jakieś wnętrzności czy inne halołinowe straszydła się pojawią. A tu jak w domu. :) Mrocznie, pięknie, a do tego organizacyjnie idealnie. :) Nic się nie zgubi! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tytułu może nieco powiało grozą ale tylko z tytułu;) buziaki!

      Usuń
  12. Widać,że się napracowałaś!Wszystkie elementy do siebie pasują i oddają charakter pewnego stylu.Wiem,że czasami poszukiwania konkretnych elementów trwają dłużej niż sama praca nad szkatułką-ale czego się nie robi dla przyjaciół!Świetna czacha.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,cieszę się że Ci się podoba:) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. No robi niesamowite wrażenie!!! Klimat oddany wspaniale i zmieści się chyba w nim cała kolekcja:)
    A tak po drugie to gorąco pozdrawiam z Krakowa i z Kóz gdzie byłam u Ciebie na warsztatach decoupagu:))) Ten świat jest jednak mały i szalenie było mi miło Ciebie poznać!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie:) naprawdę? Widziałaś jakie tam tłumy były, w sumie ciągle byłam czymś zaprzątnięta...Szkoda, że na listach nie wpisywało się nicków, od razu bym Cię poznała:) Robiłaś deseczkę, prawda?:) Mam nadzieję, że jeszcze będziemy miały okazję się spotkać. Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  14. Witaj Gwiazdeczko Nasza,
    tu Bożena z Bujakowa. Napisałam do Ciebie i teraz pozostaję w cierpliwym oczekiwaniu na odpowiedź.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, tym razem mail dotarł, dziękuję, że jeszcze raz napisałaś, odpowiedź już posłałam, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy