sobota, 20 kwietnia 2013

Shabby – part III ;)

Czyli ciąg dalszy waniliowego kompletu kuchennego;)  Może macie już dosyć?:) Jeszcze będzie przynajmniej  jedna  część, a dziś pojemnik  i zawieszka – klasyczne już przecierki i motyw przewodni sztućców.

I jeszcze kryza, którą wytworzyłam wczoraj wieczorową porą – na załączonych fotografiach jako wykończenie bukietu ślubnego, który poczyniłam dziś z Ulą na zajęciach. Pastelowe barwy, piórka, koronki, kremowe tulipany i blado różowe miniaturowe gerbery... lata 20te...;) 


A na koniec muza – żwawa, żeby nie było nazbyt melancholijnie ;)
Serdeczności!

14 komentarzy:

  1. Super perspektywy. Podoba mi się surowość i symetria.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, to bardzo prosta forma, ale ma swój urok, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Niezły komplecik :-)Ach zazroszczę Ci powera do działania - mi ostatnio coś go brakuje. Korzystając zapraszam na candy książkowe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Zaraz do Ciebie zajrzę, dziękuję za zaproszenie, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. Nigdy mi się nie znudzą Twoje postarzania!Piekne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecików nigdy dość! Jak zwykle śliczne. I kryza też świetna. Czego ty nie potrafisz zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik bardzo ładny a bukiet wraz z kryzą prezentuje się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że się podoba!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. dawno u Ciebie nie byłam! a Ty w shabby teraz się bawisz no no :) super Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna wspaniała część postarzania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że Ci się jeszcze nie znudziło;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy