piątek, 12 kwietnia 2013

Shabby – part I ;)

Witajcie:) W tym roku udało mi się szybciej niż w ubiegłym ogarnąć po masakrze jajowej, frezowanie dużej ilości wydmuszek powoduje chyba uszczerbek na zdrowiu... psychicznym;) No ale niespodziewanie ogarnęła mnie wena do tworzenia, zatem dziś przedstawiam pierwszą z rzeczy wykonanych w ostatnim czasie. Pamiętacie Tą tacę?, co prawda powędrowała już ona dawno w dobre ręce, jednak postanowiłam stworzyć całą serię artefaktów kuchennych z tym motywem. Na pierwszy rzut herbaciarka:  przecierana, w waniliowym odcieniu. Dodatkowo reliefy i oczywiście monochromatyczny wzór. Jutro c.d. ;)

12 komentarzy:

  1. Czy ja dobrze widzę, czy te sztućce wewnątrz to też reliefy? Jest cudowna, spokojna i elegancka... już kiedyś pisałam, że mam słabość do tego wzoru;-) A w Twoim wykonaniu ma jeszcze więcej uroku.
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to te z reliefy, tylko takie malutkie:) Ja też bardzo lubię ten wzór więc zrobi lam całą serię:) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Prosta, a jaka ciekawa! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czasem tak człowiek ma, że musi zrobi coś minimalistycznego:)) Cieszę się, że Ci się podoba, pozdrawiam!

      Usuń
  4. Śliczne to, świetnie wyczuwasz, kiedy nie warto przesadzać z ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne pudełko. Czekam na cd.:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna szkatułka. Mnie tak ciągnie do decu, a nie mam czasu ostatnio. Walczę z dużym lemurowym zamówieniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Heh lemurki na pewno są czasochłonne, ale cudne:) Pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy