wtorek, 25 marca 2014

Jaja - rustykalnie ;)

Witajcie! Dziś króciutko, kilka fotek jaj w klimatach wiejskich;) Jest drób, dużo kropek, kolorów ziemi i rafia naturalnie;) 
A na koniec kawałek z najnowszego filmu Jima Jarmuscha „Tylko kochankowie przeżyją”, polecam! szczególnie tym, którzy Jarmuscha lubią ;) Tylko szkoda, że premiera nie przypadła na jakieś jesienne miesiące, byłoby tak... zgodnie z naturą...;) No a  muza ...cudna, jak dla mnie wręcz szalenie klimatyczna i fascynująca… na pewno nie raz tutaj zagości;)
Serdeczności!

28 komentarzy:

  1. Ale cudne. Czy ten dół malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tylko drób jest dekupażowy, reszta ręcznie malowana:)

      Usuń
  2. Śliczne te drobiowe jajeczka :-) Pięknie się prezentują z rafią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuje, tak mnie coś natchnęło na kury;))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ale fajne :) Też planuję koguty w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne jaja :) ja to w tym roku chyba żadnego nie zrobie-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale za to u Ciebie powstaje całe mnóstwo szydełkowych świątecznych cudności!

      Usuń
  5. piękne jaja! u mnie jajecznica jutro na blogu, choć daleko im do Twoich dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! No na pewno Twoje będą piekne! Czekam z niecierpliwością!

      Usuń
  6. O kurcze, te koguty wyglądają ja z odkopanego filmu na szpulkach. Obłędne.
    Ja w tym roku jeszcze nic wielkanocnego nie poczyniłam.
    Jeśli chodzi o Jarmuscha to zapomniałam, że on żyje. Filmu oczywiście nie widziałam. No cóż może by poszperać.
    Kropkowane przegapiłam, a ciekawe bo niestandartowe.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, taki miał byc efekt, cieszę się, ze się udało:)
      film polecam, to Jarmusch jak za dawnych czasów, cudny w detalach:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. będą u kogoś piękną dekoracją świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te kogutowe jaja :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. łoł, podziwiam talent. Świetnie to wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pękałam z dumy jak zrobiłam moje jedno jajko, ale jak patrzę na Twoje pisanki to mi oczy z orbit wychodzą. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga ale piękne jajo poczyniłaś, słusznie dumna jesteś z siebie!
      Dziękuję za przemiłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  11. Jajo i kogut to po prostu super duo.
    Jajo to przecież produkt koguta. ;)
    Pomysł z rafią w tym akurat przypadku wyborny.
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) heh no jak poniżej słusznie zauważono ta rafia może się kogutowi nie podobać;))
      Serdeczności!

      Usuń
  12. ale jaja, kogut na jajach!
    :-)

    fajne, klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)i i kura;) a wszyscy tylko koguta widzą:)))
      Serdeczności!

      Usuń
  13. Dostałam kiedyś od Autorki jaja w ażurkach - stanowią najlepszą ozdobę świątecznego stołu prezentując się pięknie w wysokim szklanym wazonie, dzięki Aniu! Ale jestem pod urokiem tych "kogucich" jaj, synek zapytać kazał co ta Pani robi kogutom, czy wie, że oni mogą być nie do końca zadowoleni z rafii na jajkach?
    Pozdrawiamy Ciocię Anię serdecznie,
    tak Artystkę określa mój syn,
    Kompania z Bujakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bożenko Droga!
      Cieszę się, że ażurki wciąż Cię cieszą a co do koguta (i kury, bo tam jest też kura;) to naprawdę nie miałam pojęcia..;) Ale zażaleń jak na razie żadnych nie było:)
      Serdecznie Was pozdrawiam i Adasiowi pięknie dziękuję za tak bardzo miłe określenie mojej osoby!
      Uściski!

      Usuń

Obserwatorzy