niedziela, 9 marca 2014

Jajo eksperymentalne w wersji na bogato…;)

Witajcie! Szukam inspiracji…;) Jaja łowickie już były, ażurki oczywiście cały czas się frezują, jednak chciałam czegoś nowego… jakaś taka rozedrgana i niezdecydowana  ostatnio jestem, może to ta wiosna ...?;) W każdym razie postanowiłam zrobić jajo z wykorzystaniem wszystkiego co akurat miałam pod ręką: jest trochę ażurków, są reliefy, patyna, pasta postarzająca, krak i klasyczny dekupaż … za dużo? Też tak pomyślałam, ale jak już skończyłam i jajo wylakierowałam na pełen połysk to ku mojemu zaskoczeniu… podoba mi się…;) Wygląda leciwie, a to lubię więc dołożyłam kilka szklanych koralików i szary sznurek – wiem – poplątanie z pomieszaniem, ale… może w tym szaleństwie jest metoda…?;) 
Obrobiłam jeszcze duże styropianowe jajo, zostało mi z zeszłego roku – w tym przypadku poszłam w kropki – tak, na pewno jesteście zaskoczeni…;) W środku miała być bawełniana biała koronka ale nie miałam więc w zastępstwie warkoczyk z białego sznurka. Nie przepadam za styropianowymi jajami, ale  mają niezaprzeczalną zaletę  - ciężko je rozwalić w przeciwieństwie do tych gęsich;)



No koniec dla wytrwałych, którzy przebrnęli przez te "kilka" zdjęć ;) jeszcze coś dla ucha, za parę dni urodziny Kazika więc kawałek wprost z jednej z moich ulubionych płyt, zresztą wszystkie lubię;)
Serdeczności!

25 komentarzy:

  1. napiszę tylko jedno słowo - WOW!!!! ALE JAJA! :D podobają mi się te wersje na bogato :)

    moje pudełko z jajami już zniesione ze strychu, od jutra czas zacząć pracę! ale będą tylko styropianowe... chyba nie mam jeszcze dość odwagi na wydmuszki... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) heh byłam przygotowana na krytykę, ze za dużo wszystkiego.... a tu tak miło:)
      czekam na Twoje jaja świąteczne, obejrze z przyjemnością!
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pięknie Ci te prace wyszły! Ja nie mam jakoś cierpliwości do ozdabiania jaj. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) heh no ja sobie właśnie tak sobie ćwiczę cierpliwość:) dziękuję, uściski!

      Usuń
  3. Cuda :) Po prostu mistrzostwo świata :) Nie mogę przestać oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Pierwsze jajo wygląda na bardzo, bardzo pracochłonne. Wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bo było:) ale jak to przy prototypach bywa czas nie gra roli:)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  5. Mnie się bardziej podoba styropianowe w klimacie mojej kuchni.
    Kazik jak zawsze jest najlepszy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,Kazik zawsze i wszędzie:)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ania jakie cuda :) Normalnie piękne i oryginalne są

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście dzieło inne niż zwykle, ale wyjście poza schemat jak najbardziej przyniosło świetne efekty. Moim zdaniem wcale nie za dużo tu ozdób, wręcz przeciwnie, wszystko ładnie się ze sobą komponuje. Drugie jajo urzekło mnie wzorami.
    Piosenkę kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Więcej wiary w siebie :)
    To pierwsze jajo jest przepiękne, a drugiemu też niczego nie brakuje :) Nawet nie wiedziałam, że styropianowe też można tak ładnie ozdobić :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Renii

    OdpowiedzUsuń
  9. Eve Jank, Mary, ja-Renii: dziękuję moje drogie! Nie wiem dlaczego nie mogę umieścić komentarza bezpośrednio pod Waszymi... w każdym razie jest mi niezmiernie miło, że Wam się podoba:
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykłosci! Te pierwsze jajo ma w sobie tyle elegancji... za to drugie, takie bardzo w moim klimacie, jakby to powiedzieć, takie "uroczo swojskie" ;)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! heh tak, kropki są takie swojskie:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Każde inne, ale oba niezwykłe, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam Kasia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie wersje bardzo udane.
    Pierwsza jakby rodem z ubiegłego stulecia.
    Oczywiście nie umknęły mojej uwadze oryginalne zakończenia "dupek". ;)
    A Kazik wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak Kazik wymiata:)))
      Dziękuję, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  13. Wow, pierwsza pisanka faktycznie na bogato.
    Zauroczyła mnie pisanka w niebieskościach - słodka :)
    Ja w tym roku poszłam w kierunku animals i powstały pisanki z kotkami - zwierzakami, a nie baziami :)
    Zapraszam do oglądania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, zaraz spieszę do Ciebie pooglądać zwierzaczkowe cuda:)

      Usuń
  14. Niebieskie mnie urzekło! Choć nie lubię niebieskiego... :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne dekoracje wielkanocne :) Używasz serwetek przy decoupage czy drukujesz w punkcie ksero czy na drukarce laserowej? Próbowałaś kiedyś uzywać właśnie takiego papieru zamiast serwetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Używam serwetek, papierów ryżowych (jak w tym retro-jaju) ale też bardzo często wykorzystuję wydruki, z tym że ja drukuję na papierze śniadaniowym (cała seria z Siemiradzkim np;) efekt fajny i wzór dokładnie taki jak chcesz no i samemu można sobie z tym bez problem poradzić:)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy