środa, 12 października 2011

Rozdaję artefakty...;)

Dawno mnie tutaj nie było, niestety czasem życie weryfikuje nasze plany i zwyczajnie wywala nas w kosmos... :) ale zbieram siły i nowe pomysły. Zaczynam od spełnienia obietnicy o rozdawnictwie. Niedawno minął rok mojego blogowania, więc z tej okazji przygotowałam coś dla Was. Szkatułko – herbaciarka, zastosowania nie określam;) w starym stylu, sponiewierane wieko, trochę sentymentalna koronka dla wykończenia całości. Motyw główny – róże z jednej z moich „zachomikowanych” serwetek, brzegi i wnętrze bejcowane w ciepłym odcieniu brązu, w środku szablon. Dorzucę jeszcze parę serwetek :) Każdego, komu przypadło do gustu serdecznie zapraszam do udziału w zabawie.  Zasady tradycyjne:
- pozostaw komentarz pod tym postem
- umieść podlinkowany baner z info o candy na swoim blogu
- jeżeli bloga nie posiadasz zostaw swój adres mailowy
- jeżeli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, będzie mi bardzo miło:)

 

Zapisy trwają do 12 listopada, losowanie dnia następnego tj.13 listopada. Banerek do pobrania na górze w prawej kolumnie:)

Życzę powodzenia i przyjemnej zabawy.
A na zakończenie kawałek z płyty, którą męczyłam tworząc swoją pierwszą szkatułkę umieszczoną na tym blogu :)

94 komentarze:

  1. Będę pierwsza, więc pewnie nie wygram, ale muszę wykorzystać szansę, bo dobrze wiesz jak bardzo podobają mi się Twoje prace. Staję więc w kolejce i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne cudeńko:) z przyjemnością wyciągam po nie ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się i już:) Cukieras bardzo piękniutki i klimatyczny. Fajnie, że w końcu do nas wróciłaś:)))
    Pozdrawiam:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, długo Cię nie było, ale za to powrót masz w wielkim stylu ;-)) Cudne pudełko, takie jak lubię ;-)) Mam nadzieję, że wszystko Ci się poukładało i już żadnych wstrząsów w twoim życiu nie będzie...
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne to sponiewierane wieczko :):):)
    chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączę się do tego zacnego grona i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. noo, tak upiększonego wieczka kraczkiem jeszczem na żywo nie macała... kuszące! staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się! Pudełeczko jest cudne!
    Zapraszam też na moją rozdawajkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie pudełeczko zawsze się przyda. Oczywiście zapisuję się na Twoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko - cudo i wydaje się być całkiem pojemne ;-) Z przyjemnością więc zapisuję się na candy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, normalnie mistrzostwo :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam podziwiam i jeszcze raz podziwaim
    ustawiam sie w kolejce

    pozdrawiam Kasia

    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo:)
    Ustawiam się w kolejce...może los się kiedyś do mnie uśmiechnie :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna - ja chcę! Ja chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, boskie pudełko i boska piosenka- nie znałam:D kjujik666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna skrzyneczka!Te róże bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tu pierwszy raz i od razu candy!
    Zapisuje się:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jej, prawie bym przegapiła!
    jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudo... Staję w kolejce i oglądam resztę Twoich wytworów, bo nie sposób się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się chętnie przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. pudełeczko jest przecudne i już mam pomysł co tam umieszczę :)
    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny prezent przygotowałaś do candy :)
    chętnie się zapisuję

    ula.ornoch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuje się z wielką przyjemnością, cudowności u Ciebie do wygrania, zostaje również na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się! :D

    http://panijednorozcowa.pinger.pl/m/8497303/kolejne-candy

    OdpowiedzUsuń
  26. Przydałoby się na przydasie :) chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie rzeczy(cudne) tylko u Ani:) aż grzech się nie dołączyć;) pozdrawiam jarzynkab@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna!!! może mi się poszczęści, a jak nie, to przynajmniej się pobawię :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się w Komitecie Kolejkowym miasta Wrocław. Może mi się poszczęści i ten towar w końcu dotrze do miasta nad Odrą ;)
    Pozdrawiam Natalia (natalia-99@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  30. Melduję się w ogonku :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje słodycze
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. oooch... szybciutko staję w ogonku:)))

    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna!!! Ustawiam się w kolejce :))) Serdecznie zapraszam na moje Candy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super !!! staję w kolejce po te słodkości :)
    pozdrawiam
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna, więc też się do kolejki dopisujemy:)

    Zapraszamy na nasze candy:
    www.piecykowo.blogspot.com

    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również staję w kolejce i zapraszam na mojego bloga http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się do kolejki :)
    flat.eric91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna herbaciarka, więc się zapisuje!!! Cuda tworzysz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna różana herbaciarka! Losie sprzyjaj w losowaniu Szczęśliwca tego cudeńka.
    serdecznie pozdrawiam

    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. przejśc obojetnie się nie da.
    dusiowa.blogspot.com
    Duś

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  41. ustawiam się w kolejkę po candy ;)

    u mnie również cukierki więc zapraszam
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się :)
    ladylena.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna szkatułka, nie mogę przejść obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna ta herbaciarka! Bardzo bym chciała ją mieć :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczna szkatułka;) A to spróbuje, a co mi tam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się
    Taka skrzyneczka to dla oka bajeczka.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też chcę! Grzecznie ustawiam się na końcu ogonka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne rzeczy u Ciebie można pooglądać :) zapisuję się na tego cukieraska :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam, biorę udział. :)
    E - mail: marysialilia@wp.pl
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się. :-)
    Mój blog: liliowaa.pinger.pl
    Notka dodana. :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurczę...skrzyneczka jest boska! zapisuję się zatem czym prędzej i liczę na szczęście ! :) info w pasku bocznym. Chętnie też poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. cudna skrzyneczka ,też chętnie staję w kolejce.pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo bym się z tej skrzyneczki ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ale piękna szkatułka!!! :)
    zgłaszam sie :)
    pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaaaszam się i ja !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam swoją skromną CANDYdaturę :)
    Róże w środku jesieni Dobrze robią na głowę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się i dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja też ustawiam się w kolejce i dołączam do obserwujących :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Skrzyneczka jak marzenie...
    może mi się uda...
    Krzemian3wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. poprawny adres-krzemian3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. a u ciebie candy? normalnie bym przegapiła..
    już sie szybko zapisuje :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowna szkatułka :)
    Chętnie zapisuję się po nią :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Olbrzymia konkurencja, ale może poszczęści się takiemu świeżakowi na Twoim blogu, jak ja? :-) Dołączyłam tez do obserwatorów i nie mam pojęcia, jak mogłam wczesniej na Twojego bloga nie trafić... :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Biorę udział w candy ;)
    Mój e - mail: marysialilia@w.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. cudna szkatułeczka więc i ja się zapiszę
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  68. superowa! śliczna, baaardzo by się przydała:)
    http://pando-ra-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też , ja też chętna jestem na takie cudeńko :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. to ja także nie ominę takiego cudeńka!
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się. :)
    Mój e - mail: sjulluk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. też się zgłaszam :)

    melancholytower(at)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Corsa
    Jakie cuuudo, gratuluję zdolnosci.
    corsa42@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Moja droga koleżanko, ja tez chciałabym się załapać na to cudeńko:) wiesz że się marnujesz u nas:):) rozwijaj swój talent rozwijaj :):)buziaki:)
    Renia
    reniaforys@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Baardzo mi przypadło do gustu! :)Przepiękna szkatułka! Wydłużam ogonek i z niecierpliwością oraz nadzieją czekam na wyniki losowania. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  77. CUDOWNA JEST! W ogóle świetny blog :) Muszę go sobie dokładnie obejrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  78. Przesliczna szkatulka:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Rzutem na taśmę, ale zdarzyłam więc staję na końcu tej długiej kolejki :)
    Zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja w ostatniej chwili się zjawiam
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczności, nie sposób się im oprzeć!

    wyplataneopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. O Jezu, jakie cuuudo !!!
    Biorę udzieł w zabawię :-)
    Po prawej stronie link + obrazek : http://cos-z-niczego-mandarine.blogspot.com/2011/11/na-swieta.html

    + Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczna szkatułka!
    Pozdrawiam - Kazimiera

    kw31@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się. Banerek na kilkascian.blogspot.com
    również obserwuję, bo tworzysz cuda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękna;Ustawiam się w tym ogonku i ja;nie można obok takiego candy obojętnie przejść:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Chyba zdążyłam na ostatnią chwilę. Zapisuje się oczywiście i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  87. zapisuję się
    pikletka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. dopisuję się do listy!
    www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy