niedziela, 4 grudnia 2011

Dawno, dawno temu...

...że tak zacznę baśniowo;)  Ale takie właśnie było moje pierwsze skojarzenie jak ujrzałam tą serwetkę, słodkie dzieciaki z dawno minionej epoki szczególnie wpisują się w klimat świąt. Dawno temu upolowałam tę serwetkę i swoim zwyczajem schowałam w przepastnych czeluściach szuflady:) I właśnie teraz, kiedy postanowiłam pierwszy raz zrobić coś typowo w klimacie świątecznym, bez naciągania jak w zeszłym roku;) ta właśnie serwetka wydała mi się najodpowiedniejsza na debiut:) W efekcie powstała ta oto herbaciarka, bejcowana, ze złotawym szablonem, boki i wnętrze w odcieniach bordo, te kolory bardzo mi się kojarzą ze świętami:) W środku drewniane gwiazdeczki pociągnięte złota farbą i zapięcie dla wykończenia. Taka moja wizja, ciekawa jestem jak się przyjmie:)



Dawno dawno temu powstał również ten kawałek, z przyjemnością go przypominam:) Serdeczne pozdrowienia dla odwiedzających!

26 komentarzy:

  1. Skrzyneczka jest prześliczna...bardzo mi się podoba.Oczarowała mnie...jest magiczna!
    Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle piekne pudełeczko stworzyłaś :)
    serwetka jest przecudna :) taka ranosna i świąteczka.. tak sobie na nią patrze i znów czuje jak bardzo brak mi białego puchu na zewnątrz..
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pudełeczko i świetna piosenka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatycznie! Te pudełka, niby takie zwyczajne, po zetknięciu z Twoimi rękoma stają się magiczne i takie....ciepłe. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbaciarka jest przecudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peninio, serdecznie dziękuję! Bardzo się cieszę:) Ślę ciepłe pozdrowienia!

    M(aniek): dziękuję pięknie! Masz rację brakuje puchu za oknem... Pozdrawiam serdecznie!

    Magda: Dziękuję i uściski śle!

    Nurrgula: kochana,bardzo Ci dziękuję! Pozdrowienia!

    betinaa40: dziękuję:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. ...pięka, nostalgiczana herbaciarka...dzięki Takim przedmiotom świat staje się piękniejszy...jak każdy wytwór Twoich rąk perfekcyjny i niepowtarzalny...

    dziękuję,że odwiedziny i każde miłe słowo:)

    serdecznie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyw jest na prawdę zachwycający.Oprawa jaką dla niego zrobiłaś jest znakomita. Stworzyłaś piękną zimowo- świąteczną herbaciarkę.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny motyw, świetna całość i wykonanie klasa jak to u Ciebie zawsze perfekcyjnie. Ja też nie jestem w klimacie świątecznym i nic nie wskazuje na razie na podjęcie jakiekolwiek próby, ale może jeszcze kilka lat przed nami. Bardzo już świątecznie u Ciebie i zimowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie ozdobiłaś tocpudełko...
    jest przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie łączysz motywy na pudełku :) a ten ornament jest po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny klimat tej serwetki, no i całość zachwyca:)Jakaś urzekająca magia tkwi w tej szkatułce.
    Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. incognito: bardzo dziękuję za tak przemiły komentarz,serdecznie pozdrawiam!

    CzarnyKot: dziękuję pięknie, ciesze się,z się podoba:) Ciepłe pozdrowienia!

    Graszynka: heh no jak by nie ta serwetka,która i tak swoje odczekała też bym się nie skusiła:) Uściski ślę!

    jola_zola: pięknie dziękuję! Pozdrawiam ciepło!

    maneruki: dziękuję:) Uściski!

    Kasia: dzięki serdeczne, to nie lada koplement:) Pozdrawiam!

    pracownia-filcer: cieszę się Aniu i dziękuję, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana jak dla mnie mistrzostwo!!! Jestem zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie pochwały biorę w nawias i podnoszę do świątecznego kwadratu :) Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedźmo, dziękuję serdecznie:) Buziaki!

    Magdo, dzięki kochana:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Alicja: dzięki:) Tak, szablon to złota farba zmieszana z odrobiną czarnej, żeby tak nie błyszczała i całość bejcą jeszcze przejechana:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Alicja, hehe nie może być zbyt oczywiście, prawda?:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu, bardzo Ci dziękuję, serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna herbaciarka z klimatem! Jest ślicznie, nastrojowo i wzroku oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewelina, dziękuję, bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I like what you guys are up too. This kind of clever work and
    coverage! Keep up the excellent works guys
    I've included you guys to my blogroll. Kırmadan Su kaçağı, Tesisat firması, Kırmadan Su kaçağı
    My page: www.suarizatespiti.net

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy