wtorek, 6 grudnia 2011

Z przymrużeniem oka...

… czyli serii z dupką ciąg dalszy ;)  Strasznie fajne są te koteczki, postanowiłam stworzyć kolejną szkatułkę do kolekcji . Cechy charakterystyczne: czerń i écru, bawełniana koronka, wieko z wypasionym koteczkiem (tutaj dumna kocia mama;) i oczywiście kocia dupka wewnątrz:) Całość na załączonych obrazkach:)


W ramach utrzymania radosnego klimatu, bo wiadomo że muzyka jest dobra na wszytko, dwa w jednym czyli Kazik w coverze Animalsów w piosence "o młodzieńcu, który sczezł w więzieniu w wieku młodym..." i już chyba wszytko jasne :)
Pozdrowienia i dużo uśmiechu:)

27 komentarzy:

  1. że tak powiem wdzięcznie wykorzystujesz te kocie dupki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczne te kocie dupki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna szkatułka... ech, i już wiem, czego dziś wieczorem będę słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dupki super, ale ten koci przychówek i duma mamy podoba mi się "strasznie" . Czy to Twój projekt czy też można gdzie nabyć taki papier?
    Kult jak zwykle u mnie nadaje się na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buhahahahahah, genialne :-) Szczególnie ta kucia pupka w środku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia, dzięki;) Pozdrawiam!

    betinaa40, cieszę się, że nie tylko mnie przypadły do gustu:) Uściski!

    agea: :) Pozdrawiam!

    Tuome: dziękuję:) Ja też mam wieczór sponsorowany przez jedną kapelę:)) Pozdrawiam!

    Alicja, cieszę się:)) Ja też z rok chomikowałam, ale nadszedł ich czas:))Kult to nasza wspólna pocieszajka:) Uściski!

    Zdolność-tworzenia: dziękuję:) Wieko to w całości serwetka, jest kilka z tej serii, można kupić choć trzeba poszukać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. burana25: :)) dzięki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Superaśna jest ta szkatułka, kotkowe motywy sa rozbrajające:-))) właśnie zamówiłam serweteczki w podobnym stylu.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te Twoje kocie cudeńka, zresztą nie ja jedna w moim domu, jak wiesz. A taką dupkę też mam w szkatułce od Ciebie, a co!:)))
    Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kot jest do zjedzenia po prostu... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. CzarnyKot: dziękuje:)Myślę, że będziesz zadowolona. Pozdrawiam serdecznie!

    pracownia-filcer: dziękuję Aniu, cieszę się:) a właśnie szkatułka dla Ciebie zapoczątkowała ta serię:))
    Uściski!

    Natalia: :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Istne arcydziełki, wyjątkowej urody pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  13. ...dumna kocia mamunia, z rozłożystym biodrem, taka trochę z vintagową duszą (patrz wózek), wioząca małe na qpie niczym peerelowska położna, już jesteśmy uchachani po uszy, a tu po otwarciu niczym wisienka na torcie...kocia niespodzianka :):)cudnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaaaaa świetna kocia dupka! Oszalałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no strasznie są fajne :)
    skąd Ty je bierzesz?
    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne, Bulmo! Kocia mama zachwycająca ;-) a dupka oczywiście na swoim miejscu ;-)
    Sama je malujesz? jeśli tak, to chylę czoła!
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  17. dudqa: :) bardzo dziękuję, ciepło pozdrawiam!

    incognito: masz rację! wózek iście vintagowy:)) dziękuję pięknie, bardzo się cieszę że koteczek wywołał uśmiech:) Pozdrawiam serdecznie!

    Nurrgula: :)) buziaki!

    olenta: dziękuję:) wiesz Olu kiedyś tam udało mi się upolować cały komplet tych serwetek, niestety każdej po jednej sztuce tylko, ale dobrze, że chociaż tyle bo dość trudno je dostać. Jedne z moich ulubionych o doczekały się swojej serii, serii z dupka właśnie:)) buziaki!

    Inkwizycjo, bardzo dziękuję:))a koteczek w środku to też serwetka, a właściwie jej część, też z tej samej serii ale w całości nie jest już taka fajna, za to w takim zestawieniu tworzy taki znak rozpoznawczy serii:) Tak sobie przynajmniej wymyśliłam:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaopatrzyłam się swego czasu w całą serię i kocie dupki najbardziej mnie rozbawiły heheh.Cały czas to robią.twoje prace są bardzo pomysłowe.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham koty i wszystko co ma kocie motywy. Twoje pudełko jest urocze, te grafiki są "odlotowe". Super!:) Pozdrawiam cieplutko, a i dzięki za piosenkę. Pa, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. eli: dziękuję:) pozdrawiam serdecznie!

    Radziejowe Zacisze: dziękuję:) Ja właściwie wolę psy, ale te serwetki wymiatają:)
    Pozdrawiam ciepło!

    jaga: dziękuję, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem psiaro-kociarą-ipozostałezwierzetateż i jak jest pięknie zwierz pokazany z pomysłem to uśmiech sam się nasuwa i ciepełko się rozpływa. Pełna ciepła, gustowna praca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Graszynko, dziękuje:) Tak miłe słowa od miłośnika zwierzątek wszelakich to wyjątkowy komplement:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkatułka nie dość, że ślicznie wykonana to oczywiście z bardzo fajnym humorkiem. I przypomina mi słonika którego dostał Cypuś od Was też z motywem dupki z tyłu:). Jeszcze raz gratuluję Twoich pomysłów i czekam na następne prace- NIECIERPLIWIE:)
    jarzynka

    OdpowiedzUsuń
  24. Jarzynko, hehe prawda:) kochana oczywiście Twoja szkatułka będzie zrobiona,tylko się to trochę w czasie rozciągnęło, bo muszę mieć na nią pomysła, jak z tym chlebakiem:) Ale dam radę:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Spoko ja poczekam wiem że to nie jest tak hop ,a chodziło mi,że czekam na ogółem Twoje prace bo wszystkie są niesamowite:)
    jarzynka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy