piątek, 30 grudnia 2011

„Two minutes to midnight”

Może nie dosłownie, ale tuż przed końcem roku spieszę złożyć Wam Noworoczne życzenia. Niech ten Nowy Rok przyniesie Wam wiele wspaniałych i niezapomnianych chwil, sukcesów zawodowych i prywatnych ale nade wszystko dużo szczęścia, miłości i spełnienia marzeń, także tych twórczych! :)
Postanowiłam również pokazać dziś jeden z zaległych artefaktów, chyba najbardziej adekwatnych do okoliczności:) Zegar zrobiony całkowicie tak, jak lubię najbardziej. Naznaczony czasem, opleciony bluszczem, nieidealny, bo jak się okazało kształt ma bardziej owalny niż okrągły, ale osobiście mi to nie przeszkadza, lubię rzeczy inne, oryginalne, nie od matrycy. Powędruje w prezencie, mam nadzieję, ze nowa właścicielka spojrzy na niego łaskawym okiem.


A na zakończenie w kąciku muzycznym wybrałam utwór z dedykacją dla Was wszystkich, niech ten Nowy Rok będzie piękny pod każdym względem! Wbrew pozorom nie będzie to Iron Maiden, ale kawałek równie wyjątkowy i śmiem sądzić idealny na koniec roku...:)
Z serdecznymi pozdrowieniami - BULMA :)

19 komentarzy:

  1. ...moja vintagowa dusza, aż rwie się do takich cudeniek ... Wszelkiej pomyślności, radości i ogromu miłości w całym roku; ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkiej pomyślności w nowym roku. Słyszę utwór mojej młodości, dobra muzyka się nie deaktualizuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, ładnie go zmodziłaś :) Bulmo! Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) oby był lepszy niż ten mijający :)
    p.s. a u mnie dziś też Deep Purple ;) Son of Alerik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegar jest wyjątkowy, przepiękny! Tobie także samej pomyślności w nowym nadchodzącym roku, szczęścia, miłości i uśmiechu... wszystkiego, co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny bluszcz! Szcześliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie, Aniu, również samych Najpiękniejszych i Najlepszych chwil w Nowym Roku.
    Artefakt piękny.
    I jak zwykle fajny mjuzik :).

    OdpowiedzUsuń
  8. zegar zrobiony po mistrzowsku:) zresztą nie po raz pierwszy:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegar bardzo ładny. Motyw z bluszczem bardzo mi się podoba. Wszystkiego co najlepsze na każdy dzień Nowego Roku z całego serca życzę Tobie i Twoim bliskim. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)a.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zegar i bardzo stylowy z tzw. duszą, wiec spoko właścicielka będzie zadowolona no i najlepszego w Nowym Roczku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest. Poza tym - BLUSZCZ RZĄDZI! :D

    Marti :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny ^^ bardzo mi się podoba :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegar wyszedł czadersko, a jeszcze nic z bluszczem nie zrobiłam, czas to zmienić:)
    Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje Drogie, serdecznie Wam dziękuję i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegar w świetnym klimacie....z przesłaniem...cudny:)
    Aniu, samych szczęśliwych dni, słońca, zdrowia i wszelkiej pomyślności:)
    Muza........dla wspomnienie sprzed lat....miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, dziękuję pięknie! I dla Ciebie wszystkiego co najlepsze! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, zegar piękny pod każdym względem! A obdarowanej życzę, by odmierzał same szczęśliwe godziny :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy