czwartek, 29 grudnia 2011

W kolorze blue...;)

Dawno mnie tutaj nie było...wpadłam w jakąś czarną dziurę przygotowań przedświątecznych, do tego doszło przeziębienie i chroniczny brak czasu na wszystko co przyjemne... Nie zdążyłam złożyć Wam życzeń świątecznych, podziękować za te, które dotarły do mnie... Ale nareszcie się wygrzebałam i postaram się nadrobić zaległości, jeszcze w tym roku;) Dziś przedstawiam niebieściutką herbaciarkę, robioną w prezencie. Serwetkę wybrał sam zainteresowany, ja dobrałam kolor – mieszankę niebieskości, boki ozdobione szablonem w kształcie fali, środek też w temacie no i to chyba tyle:)




Na koniec coś w temacie, klasyka oczywiście, polecam film, tym którzy jeszcze nie widzieli:)
Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę miłego dnia! :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba,że każda ozdobiona przez Ciebie skrzyneczka posiada ten charakterystyczny wyróżnik, Twój znak rozpoznawczy,który ujawnia się po otworzeniu....pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Podoba mi się ten morski motyw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza klasa, niebieskości cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja żeglarska dusza od razu się ożywiła. Cudowne. Piosenka też super a film niezwykle intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia poświąteczne,w sumie już noworoczne mogę składać-oby przyszły rok był lepszy od poprzedniego,albo chociaż nie gorszy-a na pewno "tfffórczy":)
    Herbaciarka,szyta na miarę-super skomponowana.
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kochana, jak zawsze cudo stworzyłaś :)
    a ja w koncu zrobiłam "książkę", ale jednak bez cracka classic. Balam się, że zepsuję :) niedługo pokażę efekt :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nadmorsko, czyli to co lubię:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. e ja tez nie zdążyłam z życzeniami przed świętami :) aleeeeee teraz czas wyciągnąć wnioski i dlatego juz teraz składam Ci życzenia na Nowy Rok :) oby był pełen pozytywnych zdarzeń i twórczego zapału :)
    a co do pudełeczka, to powiem, że bardzo tematyczne i ja wciąż boję się używać kolorów innych niż brązy (ewentualnie czernie) :D przyczepiam się też do środka pudełka ;) chyba bym pomalowała na jakoś.. coś... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne marynistyczne pudełko ;-) Jakoś tak szybko ten czas pędzi, nie martw się, że z czymś nie zdążyłaś, to ogólna przypadłość ;-)
    Życzę Ci poświątecznie i noworocznie, aby ten 2012 przyniósł Ci więcej spokoju i spełnienia, niech będzie piękny i twórczy ;-) Dużo szczęścia! Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda: dziękuję:) Pozdrawiam!

    incognito: dziękuje, to chyba najlepszy komplement jaki można otrzymać:) Pozdrawiam ciepło!

    betinaa40: dziękuję, bardzo się cieszę:) Uściski!

    dudqa: dzięki, cieszę się bo niebieski to zdecydowanie nie mój kolor:) Pozdrawiam serdecznie!

    Zdolność-tworzenia: dziękuję pięknie! Zgadzam się, film jest niezwykły:) Pozdrawiam!

    hot-shop: dziękuję moja droga serdecznie, ja również życzę samych wspaniałości w Nowym Roku! Pozdrowienia!

    Wiedźma: dziękuję pięknie! Nie mogę się doczekać kiedy szkatułę-książkę pokażesz! Buziaki!

    agea: cieszę się:) Dziękuję i również składam najlepsze życzenia Noworoczne! Uściski!

    Kasiu, dziękuję:) Ja również życzę Ci fantastycznego Nowego Roku, pod każdym względem!
    A co do herbaciarki, to według życzeń miała być niebieska no i jest:) Choć to nie mój kolor, a środek jest surowy celowo, w zasadzie pierwszy raz taki zostawiałam, no ale życzenie jest życzeniem :) Pozdrawiam ciepło!

    Inkwizycjo, no właśnie, chyba za szybko...:) dziękuję serdecznie i ja przesyłam życzenia wszystkiego co najlepsze na każdy dzień Nowego Roku, serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. A Ty, Aniu, byłaś już na świecie, kiedy ten film debiutował? Pewnie nie, z tego jak pamiętam Twój głos z komórki? No może takim brzdącem:)
    Dawno to było, strasznie mi się podobał, no i ta muzyka...Herbaciarka, chciał, nie chciał przywołuje widok "mojego jeziora":)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, heh byłam, całe 3 lata już wtedy miałam:) Ale film obejrzałam oczywiście dużo później, też zrobił na mnie wielkie wrażenie:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na filmie nie wytrzymałam do końca, ale piosenka jest genialna, chyba moja najukochańsza, bo kojarzy się z Kimś bardzo ważnym w moim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy