niedziela, 11 grudnia 2011

Sezon na aniołka...;)

...trwa. Choć przyznam szczerze, że ja na jakiś czas z nimi kończę bo już mnie trochę mdli od ich nadmiaru :) Jednak po raz ostatni w tym roku dałam się ponieść fali anielskiego szaleństwa. Dziś szkatułka „bogata”, z krakiem i starym złotem. W roli głównej aniołek, z papieru który już mam na wykończeniu i choć go lubię to chyba na całe szczęście:) Bardzo czasochłonna i pracochłonna, ale tego wymagało dopracowanie wszystkich szczegółów. W zamyśle miała powstać trochę oldskulowa, trochę sentymentalna kasetka na biżuterię lub inne skarby.



W ramach kącika muzycznego coś dla zrównoważenia aniołkowej słodkości :)  Teledysk z przed 23 lat, też macie wrażenie że to wcale nie było tak dawno?:)
Miłego tygodnia!

19 komentarzy:

  1. Szkatułka jest cudna! Rzeczywiście bardzo bogata i dopracowana - ehhhh kiedy ja dojdę do takiej perfekcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, klimatyczna praca:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jaka piękna i klimatyczna szkatułka...wspaniała...Wspaniale tworzysz. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. betonaa40: serdecznie dziękuję:) pozdrawiam!

    ania, dziękuję pięknie, pozdrawiam!

    Peninia: dziękuję pięknie, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna szkatułka, aniołek taki uroczy, piękne zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  6. ...jak zawsze u Ciebie dopieszczony najmniejszy detal:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm czym potraktowałaś zewnętrzną część pudełeczka? ;> dumam właśnie nad pudełkiem z dość bogatym zdobieniem, kiedyś mazałam trochę złotą farbą ramy obrazów celem ich odnowienia i tak średnio mi się taka farba podobała. Może była zbyt rzadka, albo trzeba mi było nałożyć dwie warstwy, nie wiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Bombka też śliczna, choć może trochę zbyt obfitych rozmiarów :D
    Pozdrowionka, Marti

    OdpowiedzUsuń
  9. dudqa: dziękuję bardzo:) Uściski!

    incognito: dziękuję, bardzo mi miło:)

    Kasiu, to jest złota farba, ale zmieszana z czarną i brązową, żeby się tak nie błyszczała:) I dołożyłam też odrobinę złota w proszku. No a pasek boczny to serwetka:) Pozdrawiam!

    Marti, bardzo dziękuję! Heh, tak bombka jest dość spora:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło, Metallica była przez dłuższy czas moim ulubionym zespołem . ;)
    Słodka szkatułka, ja nigdy nie będę miała dość Twoich aniołków :D
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam aniołki zwłaszcza w trochę dramatycznym wydaniu, ale każde inne też są super, więc mi na pewno się nie znudzą a pudełko w moich prześlicznych brązach i dopieszczone na maxa. Piękne, świąteczne po prostu anielskie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet jeśli to z aniołkiem za którym nie przepadasz to i tak cudna ta szkatułka i perfekcyjnie wykonana w każdym calu. :) jarzynkab

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Robi wrażenie, sporo pracy musiałaś włożyc w tę szkatułkę, ale efekt jest wspaniały.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Carmen, dziękuje:) serdecznie pozdrawiam!

    Graszynko, hehe prawda, ten ma nieco smutny wyraz twarzy, dziękuję bardzo się cieszę:) Pozdrawiam!

    Jarzynko, dzięki wielkie, buziaki!

    CzarnyKot: dziękuję, czytając takie komentarze było warto:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. rozkoszniak z niego w każdym calu ;)
    pieknie bulemko jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z całego serca życzę radosnych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ to Piękne!
    nie mam za bardzo czasu buszować po blogach. tu weszłam, bo ... :) chciałam PODZIĘKOWAĆ OGROMNIE, Aniu, za kartkę.
    Jestem bardzo zaskoczona, a jeszcze bardziej ucieszona :).
    Spokojnych i radosnych świąt Ci życzę z całego serca :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Alicjo, hehe dzięki:) Ja się teraz urlopuję i nareszcie mam czas nadrobić blogowe zaległości:)) Nie dostałam jeszcze kartki od Ciebie, ale wiesz gdzie mieszkam ;))) w związku z czym może to trochę potrwać:) Ciesze się, że do Ciebie życzenia dotarły, ja bym sobie też takiego spotkania życzyła:) Będzie to w moich planach noworocznych:) Serdecznie pozdrawiam!

    M(aniek): serdecznie dziękuję! Pozdrawiam ciepło!

    amelka: dziękuje pięknie za odwiedziny i życzenia! Ciepło pozdrawiam!

    olenato: no właśnie, ja też nie miałam czasu wcale... bardzo się cieszę, że kartka dotarła na czas i że mogłam sprawić Ci choć trochę radości w tym świątecznym czasie! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkatułka jest prześliczna :).

    Ja bardzo lubię anioły :).

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy