poniedziałek, 29 września 2014

Retro style...II;)

Witajcie! Znów sporo wody w rzece upłynęło od mojego ostatniego posta… już nawet nie będę się tłumaczyć… wracam …jesień to zdecydowanie moja ukochana pora roku więc mam nadzieję, że tym razem powrót do blogowego życia będzie skuteczny…  ponoć do trzech razy sztuka…?;)
Dziś kilka fotek segregatora na gazetki, wytworzony dla koleżanki z pracy, sama wybrała wzór, ja dobrałam bejcę, na koniec trochę  pasty postarzającej i kremowa koronka. Coś mu  brakowało więc dołożyłam jeszcze kokardkę i drewniane kulki.

A na koniec kawałek z najnowszej płyty Roberta Planta, śmiem twierdzić, że to chyba będzie najlepsza płyta roku, oczywiście w moim subiektywnym odczuciu…;)
Serdeczności!

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba bo wypadłam trochę z obiegu, że się tak wyrażę:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękny! Podoba mi się i to bardzo :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Cię widzę i Twoje dzieła. Kilka dni temu zastanawiałam się co porabiasz. Teraz już wiem.
    Odnośnie Planta nie mam wyrobionego zdania, ale wiem, że są różne odczucia.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zauważyłam, że im dłużej odwlekałam wpis tym trudniej się zmobilizować...
      Plant mnie zachwycił, bo za każdym razem jak go słucham to odkrywam nowe brzmienia i bardzo mi się to podoba...
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. witaj po przerwie! piękny segregator :) cieszę się, że będziesz częściej blogować bo lubię do Ciebie zaglądać :)

    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! dziękuję pięknie, brakuje mi blogowania strasznie... więc mam nadzieję, że uda się wrócić do regularnego blogowania...
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wspaniale połączyłaś jasną serwetkę z ciemną bejcą.Chyba nie wpadłabym na pomysł takiego kontrastu:)
    Retro we wspaniałym wydaniu!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Musiała się dopasować do wystroju wnętrz koleżanki:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Już myślałam czy nie słać do Ciebie gołębia po wieści! ;)
    A tu proszę jaki zacny segregatorek zapodany.
    I kolorki się zgadzają, i deseń, i koronki z kulencjami, no miodzio i tyle.
    Plant też jest w porzo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ostatnimi czasy wewnętrzny niepokój nie pozwala mi na tworzenie...ale już powoli zbieram się z jakimiś tam nowymi pomysłami... dziękuję i pozdrowienia ślę!

      Usuń
  7. Bardzo stylowy (tak wiem, że piszę to za każdym razem jak coś pokażesz :-) ale dopóki będziesz pokazywać Takie stylowe rzeczy, bo będę się powtarzać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Brak mi słów gdy oglądam Twoje prace, są po prostu przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam styl retro :) idealnie dobrałaś kolory do wzoru :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejj... Jak dawno mnie tu nie było... Za co bardzo przepraszam :( Postaram się zrehabilitować :)
    A Twoje dzieło jak zawsze - nic dodać, nic ująć ;) Przecudny segregator!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tyśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te powroty do bloga, skąd ja to znam :) Szkoda, że tak dawno mnie tu nie było, ale przynajmniej teraz mogę pooglądać sobie wszystkie te cudeńka, które powstały w tym czasie.

    Pozdrawiam
    www.zadrzwiamimary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję serdecznie i ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy