poniedziałek, 21 kwietnia 2014

„Old is gold”… ;)

Witajcie! Pamiętacie to jajo? Dorobiłam do niego jeszcze cztery w tym samym klimacie plus jedno „z innej parafii” ale też złocone;) Dołożyłam szklane koraliki, sznureczki i postanowiłam popełnić stroik;) Zatem pobieliłam wierzbowe gałęzie, które trzeba było później nieco postarzy patyną, doczepiłam jajca, dokleiłam piórka i jest… jak skończyłam to mi się skojarzyło z Blair Witch Project… ;) zapewne już się tego skojarzenia nie pozbędę, trudno… ;) stroik w kuchni wisi i się podoba, to najważniejsze;) Poniżej obfita galeria retro jaj, ostatnich w tym roku... na szczęście ;)
Świąteczne serdeczności!

26 komentarzy:

  1. przecudne te pisanki old fashion. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszły przepięknie, a ja znów się tu pojawiłam by podziwiać :) Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję serdecznie, pozdrowienia!

      Usuń
    2. udanego i twórczego majowego weekendu ;)

      Usuń
  3. Śliczne! Co jedno, to piękniejsze. Trudno wybrać faworyta!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! śliczne są te Twoje pisanki! i piękna dekoracja powstała :) serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne te jaja no I stroik hehe, ze tak powiem kilmatyczny :P skojarzenie mialas niezle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no i teraz jak na nie patrze to skojarzenie mam to samo:))))
      dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Cudne pisaneczki, nie mogę się na nie napatrzeć :-) Stroik pięknie się prezentuje i zupełnie nie rozumiem dlaczego powstało takie skojarzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuje bardzo! heh no tak już mam jak się raz skojarzy to pozamiatane;))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Należy Ci się lanie w sempiternę!
    Teraz pokazujesz stroik? TERAZ???
    Pshaw... Aż sobie prychnęłam, bo na odgapienie za późno.
    A do przyszłego roku zapomnę, noooooooo.....
    Przypomnisz mi, że mam zrobić podobny?
    Tak? No to dzięki!
    Też se taki machnę, bo pięknisty jest od jaja do jaja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, a to wszystko przez brak czasu! no ja już nie wyrabiałam z tymi jajcami:)))
      Ale stroik możesz sobie zrobić już teraz, jest całoroczny - zamiast jaj można powiesić serducha albo cuś:)))
      pozdrawiam!

      Usuń
  8. Jakie cudne te jaja. Stroik piękny i pomysłowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mistrzynią. Ja kilka razy siadałam z miniszlifierką do wydmuszek i za każdym razem... hmmm... to są niecenzuralne słowa, więc użyć ich nie modę :) Podziwiam Twoje prace i gratuluję sprawnej ręki :) Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! moja Droga, każdemu się zdarza, w Twoim przypadku musiały być złe wydmuszki;) Uściski ślę!

      Usuń
  10. Retro to jest to :) piękne pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądają te jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne:) Pozdrawiam już prawie czerwcowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne świąteczne ozdóbki :) śmiesznie je oglądać w czerwcu, mam nadzieję, że niedługo wrócisz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..właśnie, śmiesznie;))) wróciłam, mam nadzieję, że na dobre:) dziękuję za odwiedziny - mimo tak prehistorycznego wpisu;|))
      pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy