poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Oddam w dobre ręce… ;)

Witajcie! Znów się nieco zaniedbałam z blogowaniem, ale to przez te anomalia pogodowe, klimat równikowy to zdecydowanie nie mój klimat;) Poza tym remont wciąż trwa i stare artefakty zyskują nowe  życie, jednak o tym innym razem ;) Dziś chciałam Was zaprosić na rozdawajkę w postaci szkatułki z serii retro w pudrowym różu i szarościach w towarzystwie deseczki na kuchenne zapiski zapiski, dodam jeszcze garść serwetek :) Komu przypadło do gustu serdecznie zapraszam, zasady tradycyjne:
– pozostaw komentarz pod tym postem
– umieść podlinkowane zdjęcie z info o candy na swoim blogu
– jeżeli bloga nie posiadasz zostaw swój adres mailowy
– jeżeli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, będzie mi bardzo miło:)

Zapisy trwają do 13 października  losowanie dnia następnego tj.14 go :). Banerek do pobrania poniżej lub na górze w prawej kolumnie!

Życzę powodzenia i przyjemnej zabawy! 
Serdeczności! :)


Dziś mijają 22 lata od wydania "Czarnego albumu", mojego ulubionego z ich kolekcji, zatem endżoj:)))


95 komentarzy:

  1. ustawiam się w kolejeczce po te śliczności :) może mi się poszczęści...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przygarnęłabym do serca taki komplecik ;)
    Ten album to naprawdę coś, do moich ulubionych również należy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie wezmę udział w Candy i zostanę obserwatorem, a trafiłam tu przypadkiem ! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ja mam takie dobre ręce:) z przyjemnością się zaopiekuję takim cudownym komplecikiem:)pod warunkiem, że mi się poszczęści, oczywiście:) Tym samym zapisuję się do zabawy, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo, bardzo chcę to słodkie pudełeczko, więc oczywiście się piszę. A ten album to totalna klasyka do końca świata albo jeszcze dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz, kusisz :) Oczywiście, że się zapisuje. Zaraz info umieszczam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny prezent dla Nas stworzyłaś:)
    nie mogłabym się nie zapisać, warunki spełnione a niektóre już dużo wcześniej:)

    a co do Metallicy, to przyznam się, że ostatnio "tańczyłam" ją nawet na weselu...hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo chętnie się zapiszę po śliczną skrzyneczkę:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejciu sliczna szkatułka :) cudna dziewczynka retro i zestawienie kolorystyczne :)
    staje i ja ;)
    pierwszy raz jestem u Ciebie ,ale na pewno nie ostatni :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam!
    Cudne Prace Twe!
    Z radością wezmę udział w Candy!
    Banerek wisi :
    http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Melduję się:) Jak najbardziej jestem chętna na te Twoje piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne... Oczywiście zgłaszam się! :)
    Obserwuję nie od dziś.

    Podlinkowany baner tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Gwiazdo Rękodzieła z Podbeskidzia,
    tu Bożena i Marysia z Bujakowa - zgodnie ze starą góralską zasadą: dzień bez wazeliny dniem straconym, rozpoczęto ten komentarz od prawdy - słodkiej, ale szczerej. Niech Twoja szkatułka trafi w dobre ręce, tego życzymy,
    Matka z Córką.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam:)
    z przyjemnością ustawiam się cichutko w kolejce. Pozdrawiam. Sylwia

    szyper_s@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapoluję z przyjemnością! Info o candy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno już nie brałam udziału w Candy, więc z miłą chęcia się zapiszę:)
    Piękne są Twoje dzieła!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja tego jeszcze nie widzialam?!:) oczywiscie zglaszam sie i trzymam mocno za siebie kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna szkatułka a na koniec sama klasyka i muzyka pełna wspomnień :) dopisuję się

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez ustawiam sie w kolejce po te piekne trofea - banerek jest juz na moim blogu, na ktorego serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja baaardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szkatułka przypadła mi do gustu i byłabym prze szczęśliwa , gdyby mi się udało ją zdobyć wiec ustawiam się do kolejeczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne rzeczy ;)
    Ja na razie odważyłam się tylko bielic drewno ;)

    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,jak mozna to sie zapisze z przyjemnoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie tu i superowe cukieraski :)z chęcią ustawiam się w kolejce licząc na odrobinę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ,na takie cudeńko zapisuję się z przyjemnością.
    Masz talent !

    Twojego bloga obserwuję jako joanne mail,
    Banerek wklejam na swoim blogu Po prostu vintage http://poprostuvintage.blogspot.co.uk/
    Subskrybuję jako joanne.mail47@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne rzeczy robisz a szkatułka przecudnej urody więc się zapisuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja też spróbuję szczęścia!
    Pozdrawiam, misiunia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Candy w moich ulubionych kolorach. Biorę udział i przesyłam uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w kolejce i zaciskam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dopisuję się! Ale śliczności!
    Zapraszam również do mojej zabawy:
    szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. O, to ja też chciałabym spróbować, bo cukierasy piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale śliczne zapiszę się i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo chętnych, małe szanse na wygraną, ale nie da się nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. oj, chętnie przygarnę! ;)) cudna ;))

    evellon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny zestawik, chętnie się zgłaszam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkatułka jest przecudna, w sam raz na gumeczki i spineczki mojej córeczki :) Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. same słodkości :) z chęcią spróbuje szczęścia i ja :)
    banerek na blogu http://ingasz.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo chętnie wezmę udział! zapraszam również do mnie na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie ustawię się w kolejce po te cukiereczki:) Dziękuję i zapraszam również do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiękne, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z chęcią się przyłączę.
    Pozdrawiam serdecznie. Ania
    http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja sie pokusze :)
    a z tym kawalkiem mnie rozbroilas, ostatnio za mna chodzil I wyglada na to, ze mnie tu sciagnal :)
    pozdrawiam cieplutko I zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z miłą chęcią się przyłączę!

    OdpowiedzUsuń
  45. Rety, ale śliczne! Nie jestem pewna, czy moje ręce są takie dobre, by przygarnąc coś tak pięknego, ale gdybym się nie zapisała, to bym sobie nie wybaczyła, że nie próbowałam :) więc staję w kolejce i po cichu liczę na szczęście. gatki-szmatki.blogspot.com
    Łucka Awanturnica

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale piękna ta szkatułka, uwielbiam ten styl, więc też grzecznie staję w kolejke po te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne :) Z chęcią bym przygarnęła :)

    mail: olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. cudne te nagrody!
    Cieszę się, że dzięki temu konkursowi miałam okazje poznać tak interesujący blog!

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczności :) oczywiście ustawiam się w kolejce,
    banerek w pasku bocznym http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejce po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Oczywiście ustawiam się w kolejce, nie mogłabym przegapić takiej okazji:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna szkatułka :) Bardzo chętnie wezmę udział w Candy.

    Pozdrawiam
    Ewa

    mail evita500@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj.
    Bardzo chętnie przygarnę te cuda ;)
    Pozdrawiam cieplutko.Iwona

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    follower: sabo eva
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się bo pudełeczko jest magiczne. :)
    Baner na moim blogu:
    http://mrs-sociopath.blogspot.com/
    A obserwuję jako: Weronika P

    Ps. uwielbiam wszystkie wykonania The Unforgiven :) jednakże mój ulubiony album to Master of Puppets. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładna szkatułka, nawet w kolorze różowym. Czasami do mnie przemawia :)
    Baner umieściłam (udało się), bo ja raczkuje jeszcze, dlatego zapraszam do http://creative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Przyjmę w dobre ręce :) Z przyjemnością się zapisuję na te śliczności i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo ładna praca! Zapisuje się bez dóch zdań!
    mail: anka_8604@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczna śliczna i bardzo chciałabym ja mieć;) gratulacje za talent!!!!!!
    Renia
    reniaforys@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. zapisuje się :)
    banerek dodałam na www.izusiaizusija.blogspot.com
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Z chęcią wezmę udział

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczności do wygrania :)
    zapisuję się i ja!


    pozdrawiam :)

    www.mojepapierowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Zielona Szkatułka zgłasza się :)

    pozdrawiam :)
    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie się zgłaszam. A banerek umieściłam w zakładce 'konkursy'. Pozdrawiam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja nieśmiało dopisuję się do kolejki :)
    86paulina@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie, Paulina Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  69. ustawiam się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Pudełeczko jest urocze, mimo, że kolejka chętnych jest długa zapiszę się i ja. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudne candy,miło byłoby przygarnąć te cudeńka,pozdrawiam
    Anna z pomorskiego,annar30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. biorę udział w zabawie:)
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję bloga jako bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  74. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję bloga jako: sylviaaa100

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się. Piękne pudełko :)
    Trafiłam tu przypadkiem i myślę, że już zostanę :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Renii

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne pudełko wszystkim się marzy; ciekawe czyje ręce okażą się godne. Z wielką nadzieją ja również o nim pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudne puzderko, więc dopisuję się do listy marzycieli ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz się zorientowałam, że zorganizowałaś rozdawajkę :-) Oczywiście zapisuję się! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuje jako Ayuna-chan
    zaraz wklejam baner do notki ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    wspaniałe rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się,idealne na moje skarby....
    !!!http://justka145.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. I jak tu nie brac udzialu w takim candy, skoro nagrody takie fantastyczne?! My tez sie zglaszamy i trzymamy kciuczki :)

    OdpowiedzUsuń
  82. I ja ustawię się w tej kolejce po tak cudne nagrody;)

    Anulka
    mój mail: anulkatb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne pudełeczko na różne przydasie :) ustawiam się w kolejkę :)
    anulkakor3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczności pudełeczko w sam raz na spineczki mojej córeczki:) banerek tutaj http://jagatakrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Staje w kolejce po te piękne rzeczy . Banerek umieszczony na moim blogu, więc zapraszam z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja dopiero zaczynam przygodę z decoupage i blogiem ale z miłą chęcią się zapiszę, obserwuję bloga i banerek również dodałam zapraszam http://blogchmurki.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  87. Z przyjemnością zapisuję się na tak wspaniałe słodkości, które urzekły mnie swym pięknem:) Przyznam, ze szkatułką jestem zauroczona - śliczne wykonanie w klimatycznym stylu:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Staję w kolejce po te cudeńka:)
    Baner na blogu http://szczesliwyzakatek.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Oooo... jejku ale wspaniałości... oczywiście nie mogę przepuścić takiej okazji...

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Jaka słodka szkatułka :) Z przyjemnością zapisuję się do tej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  91. Jeszcze zdążyłam na te wspaniałości:-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy