niedziela, 1 kwietnia 2012

Edycja limitowana...;)

Kiedyś zostałam poproszona o zrobienie bańki z pewnym logiem. Sporo czasu minęło od tego czasu, stosowną bańkę nawet zakupiłam ale jakoś ich przyozdabianie nie weszło mi w krew, jednak słowo się rzekło... Wykorzystując więc około  świąteczny okres i ogólne zamieszanie z jajami, których mi jeszcze parę z kolekcji 60 zostało przedstawiam co następuje...:) Mroczne jaja z przymrużeniem oka oczywiście, z logiem zespołu, który zresztą bardzo lubię i darzę wielkim sentymentem, więc tym bardziej ochoczo przystąpiłam do pracy;) Miało być jedno jajo ale powstały trzy ( takie moje osobiste uczczenie 50 rocznicy powstania mojego ukochanego radia;)  I to tyle, zobaczymy jak się przyjmą;) Zdjęcia średnie, ale w Beskidy wróciła zima i światła jak na lekarstwo.


Jako podsumowanie rewelacyjny kawałek Lynyrda Skynyrda w w wykonaniu Metalliki, dziś nie może być inaczej;)

17 komentarzy:

  1. Brak mi słów. Pomysł fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaja z jajem ;) Mój Mąż jak je zobaczył to zapytał, czy ze Slayerem też robisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, w zasadzie ze wszystkim można zrobić, pod warunkiem, że się nie kłóci z moim światopoglądem;))

      Usuń
  3. Cudne są! U Ciebie same oryginalne pomysły :)

    Buziaczki, Marti :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowe jajka, tak skrajnie inne od poprzednich. Fanką Trójki jestem od zawsze, bo jest o dwa lata młodsza ode mnie
    Pozdrawiam z radiem przy uchu. Nie umiem przy komputerze siedzieć bez Trójki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) Lubię skrajności:) A od 3ki również jestem uzależniona:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. nooo, Metallica jako zespół z jajem :D ruullleezzzz! \m/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne,perfekcyjnie zrobione. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki świetny pomysł!:) A wykonanie!!!!! Chylę czoła. Trójka to moja rówieśnica:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo oryginalne jajca a zwolennicy zarzucą Cie teraz propozycjami. Super!

      Usuń
  9. Hah, no genialne! Chociaż nie należę do fanów, darzę jednak szacunkiem robotę panów z Metallici. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczka rzeczywiśnie inne :) Nigdzie takowych jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy