czwartek, 7 czerwca 2012

Witajcie...;)

Nie znajduję innego sposobu.... co powiedzieć po 2 miesiącach nieobecności? Chyba tylko tyle, nie sposób mi się wytłumaczyć, wszystkiego się złożyło po trochu ale koniec końców jestem i mam nadzieję, że Wy, którzy tutaj zaglądaliście  nie zapomnieliście o mnie zupełnie... Zatem kończąc ten smutnawy wstęp wróciłam z mocnym postanowieniem poprawy i nowymi pomysłami;) Dziś przedstawiam sentymentalną nieco szkatułkę. Zdjęcie ślicznej dziewczynki, pamiętające dawne czasy zatopione  w odcieniach szarości, za którą właściwie nie przepadam, ale która jednocześnie stała się dla mnie wyzwaniem. Z boku szablon, przetarty, w środku ramka, wszystko stylizowane na stare – tak powstało rzeczone pudełko na wspomnienia;)


Korzystając z okazji, że w końcu tutaj jestem chciałam jeszcze raz serdecznie podziękować Ani z Pracowni Filcer, która obdarowała mnie takimi oto cudnościami:


Aniu, dziękuję kochana, nawet nie wiesz ile radości mi sprawiłaś!
Na zakończenie jeszcze tradycyjnie coś dla ucha, nie mogę się uwolnić od tego kawałka, jest pozytywnie i z klimatem;)  serdecznie pozdrawiam i spieszę Was odwiedzić;)


13 komentarzy:

  1. Przepiękna praca!
    A my jesteśmy i pamiętamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczamy, ale żeby mi to było ostatni raz! Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło Cię znów widzieć! :) Piękna praca, motyw dziewczynki bardzo ładnie wygląda w towarzystwie tej szarości :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szarości... mi nie przeszkadzają ;) a przecierki bomba! uwielbiam je :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie!!!! Już myślałam, że :"zaginęłaś w akcji";-) Dobrze, żę wróciłaś. Tylko, następny post nie powstał za następne 2 m-ce...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trilli: dziękuję, bardzo się cieszę:) Serdecznie pozdrawiam!

    Anstahe: ufff... obiecuję, że się postaram:) Dziękuję :)

    Ewelina: dziękuję:) uściski!

    Kasia: cieszę się:) pozdrawiam!

    Zdolność-tworzenia: dziękuję serdecznie, pozdrawiam!

    Elila: :) prawie...ale jestem:) spokojnie, następny post będzie szybciutko:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko, fajnie że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. E tam na wspomnienia, lepiej na życzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. dudqa: dziękuję pięknie, pozdrawiam!

    ma-szkarada: hehe, może być i na życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkatułka śliczna, prezent również, a piosenka mnie rozłożyła na łopatki :) - jak mnie się udało ją przegapić?
    fajnie, że jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) heh cała płyta "Myśliwiecka" powala, polecam! uściski ślę:)

      Usuń
  11. Ładny motyw i szarości pasują do tej zamyślonej dziewczynki.Całość efektowna!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy