niedziela, 21 października 2012

Post kobiecy...;)

Ze względu na artefakty w nim prezentowane - trzy komplety biżuterii ;) Każdy inny, nie tylko ze względu na kolorystykę ale i kształt surówek. Proste, użyłam tylko serwetek i farby akrylowe, lakierowane na wysoki połysk. Na małych powierzchniach nie lubię udziwnień. Powędrują do dziewczyn, które zapisały się u mnie jakiś czas temu do zabawy „podaj dalej”. Mama nadzieję,  że trafiłam w ich gusta;)


A na koniec coś dla ucha, miłego tygodnia! :)

19 komentarzy:

  1. Świetne biżutki! Najbardziej podoba mi się komplecik środkowy - kolorystyka, wzór plus takie nietypowe trochę kształty.
    Ach, Chris, jego nigdy dosyć;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne komplety, skromne i bardziej efektowne, dla każdego gustu ;-)
    Tobie też pięknego tygodnia, ściskam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Rozpoznaję nawet jeden wzór serwetki :D
    Buźki, Marti :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) no właśnie, z Twojego chustecznika:) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam tą kapelę. Jest dla mnie druga po Nirwanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja tez dla siebie wybrałabym zielone:))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak miłe słowa i za odwiedziny! :)

      Usuń
  7. Aniu, Ty zawsze masz coś świetnego dla ucha, a tym razem dla ucha i "dla ucha" ... znaczy się na ucho. a nawet na nadgarstek :).
    świetnie dopasowałaś kształty kolczyków do form bransoletek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh dzięki Oluś, ale i tak komplet od Ciebie zostanie moim najukochańszą puchową biżutka:))
      uściski!

      Usuń
  8. Piękne, każdy komplet uroczy na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie tu u Ciebie
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    artglassgreen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy