niedziela, 18 sierpnia 2013

Pink! - part III ;)

Witajcie! Dziś kolejna zaległość z serii różowo- babeczkowej czyli "słodkie" podkładki:) Pozostało mi jeszcze mnóstwo rzeczy wytworzonych parę miesięcy temu, które czekają na swoją kolej do pokazania, zatem artefakty na zielonej trawie mogą pojawiać się nawet po pierwszych opadach śniegu ;) Poza tym odnawiam - postarzam kilka przedmiotów na raz i nadal zmagam się z remontem... mam nadzieję, że przed zimą zdążę ;)
Udanej niedzieli i przypominam o CANDY!
Serdeczności! ;)

23 komentarze:

  1. przesłodkie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Nakupiłam sobie ostatnio serwetek z takimi słodkimi motywami i będę teraz musiała zastanowić się nad ich wykorzystaniem - Tobie wychodzi to świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie też urzekły wzory babeczkowe, nawet ten róż mi się w nich podoba:))

      Usuń
  3. Kolejne cudne podkładki!
    Chapeau bas!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet. Choć róż to absolutnie nie mój ulubiony kolor to babeczki są tak słodkie, że wszystko razem wygląda uroczo. A ja też nieraz szydełkuję w różu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też nie:) Ale te babeczki fajne są i nawet róż mnie w tym zestawieniu nie razi:))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Mega słodziutkie babeczki! :)
    Buziaki, Marti :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyszło, bo choć słodkie, to nie przesłodzone. Jak się ogarnę po przyjeździe, to dołączę do Candy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. motyw z babeczkami to ostatnio moj ulubiony:)podobaja mi sie wszelkie serwetki, obrusiki, poduszki i inne...:) Twoje podkladki obledne!:)podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no właśnie coś mają fajnego w sobie te wzory ciasteczkowe:)) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  8. W tym wydaniu różowy jest super słodki ;-) Apetyczne babeczki ;)) Wszystko świetne do siebie pasuje.
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  9. super Ci wyszly te pokladki - cupcakes to w ogole wdzieczny temat, tez mam na koncie podkladki w takim klimacie - jeszcze nie publikowalam na blogu, ale zamiescilam miniaturke na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przesłodkie :) Śliczny komplet podkładek.

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiło się słodko, ale możesz tak słodzić choćby do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie dziękuję! Jesteście niezwykle motywujące!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy