niedziela, 1 września 2013

Różanecznik – part II ;)

Witajcie! Jak obiecałam przedstawiam kolejną część różanego kompletu. Chustecznik utrzymany w tym samym stylu co podkładki: dół i środek bejcowane, motyw przewodni: babcine róże ma których położyłam krak, wtarłam farbę olejną i pokryłam lakierem. Wiele z Was pyta jakiego lakieru używam do kraków – używam olejnych lub poliuretanowych, bo tylko takie się nadają, gdy użyjemy wodnego zniszczymy spękania. Kupuję je w sklepach budowlanych, wodne zresztą też :) Została mi jeszcze  jedna część kompletu różanego do pokazania, już wkrótce;) Walczę nadal z remontem, trochę jak z wiatrakami… ale wciąż jestem dobrej myśli ;) W ubiegły piątek w końcu ogłoszono wyniki z egzaminów zawodowych: zdałam, oficjalnie jestem florystą;))) Fajnie byłoby kiedyś i tę pasję wykorzystać zawodowo ;)
Candy wciąż trwa, zapraszam!
Miłego tygodnia, serdeczności!


18 komentarzy:

  1. Gratuluję pomyślnie zdanych egzaminów! Chustecznik przepiękny, spękania wyszły świetnie. A przy okazji zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Chustecznik piękny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękny... uczciwie postarzony, ma w sobie "babciny" romantyzm ;)
    A egzaminu gratuluję, życzę aby Ci się ta wiedza przydała do pracy i spełniania pasji.
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten różany komplecik. Serwetnik pomysłowy - część drewniany część z motywem kwiatów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wykonane w dobrym guście. Podoba mi się subtelny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny chustecznik :) Uroczy cały komplet. Gratuluje
    pięknie zdanego egzaminu. Jesteśmy florystki dyplomowane ;)hura !!! Czas pokaże co będzie, ale tego cośmy się nauczyły tego nam nikt nie odbierze-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie Wam dziękuję! Serdeczności Moje Drogie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chustecznik śliczny :) Gratuluję egzaminu !
    Zapraszam do odwiedzin: www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) już spieszę z odwiedzinami:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. cudny!
    o i gratulacje zdania egzaminu!;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny komplet! Gratulacje zdanego egzaminu! Tym milej mi to słyszęć, bo w pracowni Latte House sezonowo powstają wianki:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Aniu! Gratuluję Ci z okazji zdobycia dodatkowych kwalifikacji!!! Bardzo lubię te różyczki,których użyłaś w prezentowanym komplecie - do tego spękania, bejca, koronka - to wszystko tworzy fajny klimacik. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczny :) Pięknie wygląda to połączenie brązu, różyczek i koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna praca. Pomyślnych wiatrów w walce z wiatrakami!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy