poniedziałek, 17 marca 2014

Kropkowanie - next level…;)

Witajcie! Dziś doszłam do wniosku, że poniedziałki mogą być szalenie twórcze i fajne …tylko… pod warunkiem, że ma się akurat urlop…;) Postanowiłam to przedłużenie weekendu odpowiednio spożytkować i tak, między innymi, powstały jaja pastelowe;) No, może pastelowy jest tylko ten róż ale co tam ;) Komplecik robiony specjalnie dla mojej koleżanki Karoli ;) dodam, że to ta sama osóbka dla której obrabiałam ten kredens więc wszystko musi pasować…;) Jaja robione oczywiście na naturalnych wydmuszkach gęsich, malowane na biało, róż i turkus. (Ten ostatni nieco przekłamany na zdjęciach). Całość wylakierowana na wysoki połysk i „pojechana” moim najnowszym nabytkiem – perlatorem :) (tak to się chyba fachowo nazywa? ;) Efekt super, wypukłe półokrągłe perełki robi się raz dwa, jak w tytule - taki wyższy poziom kropkowania ;). Dupki wykończone perełkową  biżuterią, całość zawiśnie na bielonych wierzbowych gałęziach, jednak na razie pada więc będą w czasie późniejszym;)
Wykończyłam jeszcze trochę drobnicy, to też wrzucam;)
Serdeczności! 



25 komentarzy:

  1. Fajne te jajka. Takie zupełnie inne niż robiłaś. Znowu coś nowego innego. Efekt świetny.Serduszka urocze dodatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) heh no cały czas szukam inspiracji i czegoś nowego:)))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Super jajca! Takie proste zdobienie też może dać świetny efekt. Serduszka są cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) stwierdziłam, że do perełki juz sa same w sobie "strojne" więc w zasadzie nic więcej nie dodałam:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jaja świetne, lampa tak udekorowana bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:) a lampa tak zupełnie spontanicznie... zostały mi dwa serducha, dałam sznurek i jest:)

      Usuń
  4. bardzo fajnie wyszły te jajka :) proste ale elegnackie i wiosenne :)

    serduszka też piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie wyroby dzisiaj prezentujesz. Śliczności sama nabieram coraz większa ochotę na coś tak słodkiego a lampa bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, zaczynam tydzień na słodko:))) dziękuję i ślę uściski!

      Usuń
  6. pięknie ozdobiłaś te jajeczka :)


    Zapraszam do mnie na nowy post i na candy :
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) z przyjemnością zajrzę do Ciebie!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Pomysł na lampę bardzo mi się podoba. A jaja cudne. Uwielbiam kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jajeczkowy pomysł, zachwycające romantyczne serduszka!
    miłego dnia życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! heh te serducha to już mi trochę bokiem wychodzą...;) no ale jak się podobają to fajnie:)
      również miłego dzionka, serdeczności!

      Usuń
  9. Pięknie ozdobione jajka :)
    Serca przeurocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropki uwielbiam, więc te perełkowe też mnie urzekają. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie Wam dziękuję moje drogie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kropkowane jaja i mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne jajeczka! Reszta dekoracji też super!
    Pozdrowionka i zapraszam na moje Candy:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zaraz do Ciebie spieszę:)
      Serdeczności!

      Usuń
  14. bardzo fajnie prezentują się te jajka !
    a na końcu mój ulubiony utwór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:) A chłopaki dają radę;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Cześć, bardzo dobrze tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo świetnie się go przegląda, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz bowiem bardzo jest ciekawy w przeciwieństwie do wielu różnych blogów - Pozdrawiam Asia :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy