poniedziałek, 15 grudnia 2014

Światecznie: zawieszki vintage...;)

Witajcie! Znów zalegam z zamieszczeniem postów... ale miałam awarię laptopa (miał bliskie spotkanie z popołudniową kawą...;) Jednak nie ma tego złego... brak dostępu do sieci przełożył się na większą wydajność przy wytwarzaniu artefaktów świątecznych...;) Prawie wszystko już przygotowane, zapakowane więc czas sukcesywnie pokazać tutaj:) Dziś zawieszki świąteczne obowiązkowo z aniołkami w szarościach z akcentem piórkowym - dla mnie vintage w tym roku rządzi;) Zrobiłam ich całkiem sporo, każda inna choć w wszystkie w tym samym klimacie, zapakowane będą prezentem lub do takiegoż dodatkiem... mam nadzieję, że się spodobają ;)
Serdeczności!

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe i takie nastrojowe !
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Ja w tym roku też miałam bliskie spotkanie z tymi wzorami! Ale mam wrażenie, że Twoje ładniejsze ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonane
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te motywy, a w Twoim wykonaniu są śliczne!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zawieszki! Pierwsze serducho to mój faworyt :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!! Motywy prześliczne, a ja jakoś się w nie jeszcze nie zaopatrzyłam :o(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Ciekawa jestem skąd bierzesz tak cudne aniołki do decu?
    No i znowu kapela z czasów mojej młodości.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne! super pomysł z piórkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach... piękne! W Twoim wykonaniu te motywy urzekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam pięknie Moje Drogie!
    Takie serwetki kupuję gdzie się tylko da...;) takie już zwichrowanie;)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy