niedziela, 15 stycznia 2017

Zeszłoroczne shabby chic..;)

Witajcie!;)
Szalenie się cieszę, że mimo mojej absencji nie zapomnieliście o mnie... dziękuję!
Dziś artefakt ubiegłoroczny, stworzony na prośbę koleżanki - chustecznik w szarościach z bawełnianym sznurkiem i starymi guzikami (to tak dla odmiany;) Na wieku serwetka, dużo przetrać i to w zasadzie tyle:)












W tych pięknych zimowych okolicznościach coś miłego dla ucha ;) I jeszcze gra nam dziś przecież Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy... jak tu się nie cieszyć?...czego i Wam życzę!
Serdeczności ślę!

8 komentarzy:

  1. Super chustecznik i bardzo fajne zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny chustecznik. Elegancki taki-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Jakie zmiany. Super tapeta. Tak świeżo i minimalistycznie. Bardzo mi się podoba. Bombki cudne, pudełko w klimacie.
    Pozdrówki. Cieszę, że jeszcze mnie oglądasz, bo jakoś u mnie na bakier z rękodziełem ostatnio. Jednak to tylko z powodu braku czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania, potrzebuję się z Tobą pilnie skontaktować telefonicznie, odpisz proszę na mój mail :)
    Iwona & Tomek S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaniemówiłaś na rok... Co się dzieje? Mam nadzieję, że nic złego.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje dzieła są przepiękne! Będę zaglądać częściej, a w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się cieszę. Jak zwykle ciekawa praca.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy