sobota, 27 listopada 2010

Anielskie eksperymenty ;)

Przez ostatni tydzień miałam ambitne plany twórcze, ale wstrętne choróbsko, które mnie dopadło je skutecznie zweryfikowało. Ale mimo to udało się wytworzyć małą anielską szkatułkę, do której to ostatnio nie miałam serca i teraz  właśnie dostała drugą szansę :) Motyw dobrze wszystkim znany, wręcz oklepany, ale właśnie dlatego postanowiłam sprawdzić czy uda mi się coś ciekawego z nim w roli głównej stworzyć. Jak człowiek nie ma siły nic robić to przynajmniej stara się intensywnie myśleć ;) Wyszło małe puzderko, utrzymane w starym klimacie, trochę świąteczne, w kolorach beżu, brązu i starego złota.


18 komentarzy:

  1. Wyszło Ci ślicznie :) gdzie mi tam do Ciebie z moimi początkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedźmo, serdecznie dziękuję! Tymbardziej, że sama jestem początkująca:) Trzeba robić to, do czego się ma sece, nigdy nie rezygnować i starać się w tym doskonalić:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że jesteś w anielskim nastroju ;) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula: na przekór wszystkiemu ;)pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo sympatyczne; ja bym je jeszcze mini przypatynowała na krawędziach delikatnie, tak dla klimatu, ale to takie moje zboczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna szkatułeczka...uroczy anielski motyw!Bardzo mi się podoba. Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No popatrz, a ja dzisiaj też w anielskich klimatach ;-) to chyba już nastrój świąteczny daje o sobie znać...
    Puzdro wyszło Ci pięknie, a szczególnie ten przymglony lekko anioł pod wiekiem... Stare złoto dodaje elegancji. Naprawdę dałaś radę! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konstancjo, dziękuję! Z rady na pewno niedługo skorzystam :)pozdrawiam!

    Peninio, pięknie dziękuję, bardzo mi miło! Pozdrawiam serdecznie!

    Inkwizycjo, tak chyba jakoś już trochę świątecznie, chyba dzięki temu, że nareszcie spadł śnieg:)Serdecznie dziękuję, cieszę się, że się podoba :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. deco-Latifa: bardzo mnie to cieszy, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy jest ten aniołek w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Carmen: a taki pocieszny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszło śliczne puzderko.
    tez jestem początkująca, bo zaczęłyśmy z Wiedźmą w jednym czasie.
    "na warsztacie" mam ekspozytor do biżu. jakoś nie mogę go skończyć i też z anielskim motywem.
    popatrzyłam na Twoje puzderko i chyba skończę swoją robótkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Olento, dziękuję pięknie! Bardzo mi miło:) Z niecierpliwością czekam na Twoje anielskie dzieło. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak strzeżone pudełeczka nie wpuszczą żadnego złodzieja do środka! :) Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nurrgula: heh może tak być:) dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne pudełeczko! Takie z duszą ;)
    Martyna (wiesz, która ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Martyna: pewnie, że wiem:) dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy