środa, 22 grudnia 2010

Blue Velvet...

... jeden z „tych” filmów do których zawsze wracam...  szczególnie w czasie zimowym :)
W luźnym nawiązaniu dwa obrazki z motywem holenderskim w niebieskościach – za którymi nie przepadam, więc musiałam sobie jakieś inne, miłe memu sercu skojarzenie wymyślić, bo nie potrafię robić rzeczy, które mi się nie podobają :) Wyżej wymienione mają być prezentem gwiazdkowym, więc dodałam kokardki, żeby były bardziej odświętne.

To mój ostatni post przed Świętami, więc korzystając z okazji, życzę Wam wszystkim, którzy do mnie zaglądacie wymarzonych i pięknych Świąt!

10 komentarzy:

  1. Cudowne! A motywy, mimo, ze za kolorem nie przepadasz, wyszly wspaniale! To serwetki?
    Wesolych Swiat!
    Sciskam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet jeśli nie przepadasz, to wyszły Ci pięknie i możesz być dumna z siebie. A kokardki są tymi "wisienkami na torcie" ;-)
    Bulmo droga, życzę Ci radosnych i pięknych chwil podczas nadchodzących Świąt, wspaniałych prezentów i bliskości osób, które kochasz oraz nieustającej weny w tworzeniu artefaktów!

    OdpowiedzUsuń
  3. łapkami wyczarowałaś piękności jak zawsze :)

    Życzę Ci Wesołych Świąt, spędzonych wspólnie z rodziną, pełnych miłości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje drogie, pięknie Wam dziękuję i również życzę Wam z całego serducha radosnych Świąt, pełnych miłości, piękna, odpoczynku i spełnienia wszystkich marzeń!
    Ściskam Was!
    Ps. Kasik, tak to serwetki, a właściwie serwetka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki i kokardki nadały im wspaniałego strojnego wyglądu:))
    Życzę Ci wspaniałego świątecznego czasu, dużo radości w rodzinnym gronie i odrobinki poleniuchowania:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Calypso, pięknie dziękuję! Również życzę Ci samych pięknych chwil podczas nadchodzących Świąt! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana życzę Ci wielu pięknych chwil w ten czas Świąt Bożego Narodzenia.
    Dużo radości i miłości.Spełnienia wszystkich marzeń!!!
    Buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne obrazki, bardzo subtelne :) pomyślności wszelkiej w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peninio, Konstancjo, bardzo dziękuję! I ja Wam życzę, aby każdy dzień nadchodzącego Nowego Roku był piękny i wyjątkowy, by otaczali Was sami przyjaźni ludzie i aby mogły się spełnić Wasze najskrytsze marzenia, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw posłuchałam u Ciebie Blue Velvet, a teraz jeszcze te holenderskie motywy... Wiesz jak zdobyć moje serducho hihi...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy